رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در همایش طلایه داران تبلیغ بر ضرورت آگاهی بخشی و بصیرت دهی توسط طلایه داران تبلیغ در ایام ماه رمضان تاکید کرد. به گزارش پیارم، این همایش با حضور امام جمعه،فرماندار و کلیه روحانیون شهرستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در همایش طلایه داران تبلیغ بر ضرورت آگاهی بخشی و بصیرت دهی توسط طلایه داران تبلیغ در ایام ماه رمضان تاکید کرد.


به گزارش پیارم، این همایش با حضور امام جمعه،فرماندار و کلیه روحانیون شهرستان به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برگزار شد.

در این همایش  حجت الاسلام فوادیان ضمن تبریک فرارسیدن ماه مبارک رمضان ، ماه ضیافت الله افزود: ماه مبارک رمضان در واقع حرکتی به سوی کمال معنوی محسوب می‌شود، که باید این فرصت را ارج نهیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از حسن توجه امام جمعه و فرماندار شهرستان در پیشبرد اهداف فرهنگی اظهار داشت: همچنین مبلغین باید برای ترویج مبانی دین اسلام و اهداف عالیه نظام مقدس جمهوری اسلامی از ماه مبارک رمضان بهترین استفاده را ببرند. حجت الاسلام فوادیان در ادامه به ارائه گزارشی در خصوص مراسم اعتکاف و برنامه های اوقات فراغت تابستان سال جاری پرداخت و افزود:این دو موضوع که در سند راهبردی چشم انداز مهمترین موضوعات به نظر می رسید به بهترین وجه ممکن در این اداره با همت دفتر امام جمعه به نحو مطلوبی ساماندهی و سازماندهی شد.

وی تصریح کرد:بایدهمه قوانین وضع شده در کشور نیز در راستای عمل به سند چشم‌انداز باشد و با تفاهم‌، همدلی و همکاری همه دستگاه‌ها و حمایت مردم، سند چشم‌انداز نظام اجرا شود و به نتیجه مطلوب برسد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد تصریح کرد: روحانیون به عنوان طلایه داران تبلیغ باید در ایام ماه رمضان در مسیر آگاهی‌رسانی و بصیرت‌دهی به مردم گام بردارند و آنان را با مسائل روز فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی نیز آشنا کنند و می بایست در ایام ماه مبارک رمضان در خصوص بنیان و تحکیم خانواده و موضوع عفاف و حجاب و مضرات مواد مخدر مطالبی را بیان داشته باشند و با شیوه و جذابیت نوین جوان ها را جذب به مسجد و مکانهای فرهنگی کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5591

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.