در حاشیه آغاز به کار فیلم‌برداری فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رفسنجان، مهران احمدی به نمایندگی از رضا ایرانمنش لوح تقدیرش را دریافت کرد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون از بازیگران استان کرمان که در جبهه‌های نبرد ...

در حاشیه آغاز به کار فیلم‌برداری فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با حضور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در رفسنجان، مهران احمدی به نمایندگی از رضا ایرانمنش لوح تقدیرش را دریافت کرد.

خبرگزاری فارس: تجلیل از رضا ایرانمنش بازیگر سینما و تلویزیون در رفسنجان

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رفسنجان، رضا ایرانمنش، بازیگر سینما و تلویزیون از بازیگران استان کرمان که در جبهه‌های نبرد حق علیه باطل مجروح شیمیایی شده است، قرار بود، امروز با حضور خود در کنار عوامل فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» که آیین آغاز به کار فیلمبرداری آن در سالن سینما آزادی شهر مس سرچشمه برگزار شد به فضا گرما ببخشد و دوستداران خود را شاد کند.

وی به علت شدت بیماری نتوانست دل دوستداران و علاقمندان خود را که خواستند، خاک پایش را طوطیای چشمانشان کنند، شاد کند.

ایرانمنش که چندی پیش به دلیل عود کردن بیماری به کما رفته و همه مردم ایران را نگران کرده بود دوباره به حالت عادی برگشته، اما سلامت کامل خود را به دست نیاورده است.

مهران احمدی از بازیگران مطرح سینما و تلویزیون که در فیلم «شیار ۱۴۳» نیز نقش دارد به نمایندگی از وی لوح تقدیرش را دریافت کرد.

همچنین در این آیین از مادران شهدای صنعت مس نیز تقدیر به عمل آمد و در پایان مراسم از عوامل فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» توسط مجتمع مس سرچشمه تجلیل شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5542

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.