مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان از توزیع بالغ بر دو هزار جلد کتاب فرهنگ اسامی آبزیان (خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر) در بین صیادان استان خبر داد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحق تندرو پیش از ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه توزیع این کتاب در بین صیادان ...

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی هرمزگان از توزیع بالغ بر دو هزار جلد کتاب فرهنگ اسامی آبزیان (خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر) در بین صیادان استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توزیع دو هزار جلد کتاب فرهنگ اسامی آبزیان بین صیادان هرمزگان

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، اسحق تندرو پیش از ظهر امروز طی نشستی با بیان اینکه توزیع این کتاب در بین صیادان هرمزگانی در چندین نوبت صورت می‌گیرد، اظهار داشت: نوبت اول توزیع آن بین صیادان در تیرماه سال‌جاری انجام می‌شود.

وی هدف از توزیع این کتاب را ارتقای دانش تخصصی صیادان و آشنایی آنان با اسامی آبزیان به زبان‌های مختلف خواند و افزود: امروز صیادان هرمزگانی به همت فعالیت‌های انجام شده در اداره کل شیلات و تعاونی‌های صیادی هرمزگان رشد علمی محسوس و قابل توجه‌ای در عرصه صیادی داشته‌اند.

مدیرعامل اتحادیه تعاونی‌های صیادی استان هرمزگان ارتقای فرهنگ کتاب و کتاب‌خوانی را یکی از شاخصه‌های رشد، توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای دانست و ادامه داد: در همین راستا اتحادیه تعاونی‌های صیادی بندرعباس با توزیع چند نوبتی کتاب بین صیادان سعی بر ترویج این فرهنگ همراه با غنی سازی دانسته‌های تخصصی صیادان دارد.

تندرو با اشاره به اینکه کتاب فرهنگ اسامی آبزیان به بیان اسامی آبزیان خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر به چهار زبان فارسی، انگلیسی، عربی و روسی پرداخته است، اظهار داشت: در این کتاب علاقه‌مندان می‌توانند اسامی محلی آبزیان را نیز مشاهد کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5537

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.