استاندار گیلان گفت: طرح‌های کشاورزی گیلان از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت می‌کنند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های استان اظهار کرد: مبلغ یک‌هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان سهمیه جدید برای گیلان به بانک‌های ...

استاندار گیلان گفت: طرح‌های کشاورزی گیلان از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت می‌کنند.

خبرگزاری فارس: طرح‌های کشاورزی گیلان تسهیلات دریافت می‌کنند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از رشت، کیهان هاشم‌نیا عصر امروز در جلسه کارگروه اشتغال گیلان با اشاره به پرداخت تسهیلات به طرح‌های استان اظهار کرد: مبلغ یک‌هزار و ۱۸۴ میلیارد تومان سهمیه جدید برای گیلان به بانک‌های عامل ابلاغ شده است.

وی سهم بانک ملی را ۲۶۵ میلیارد تومان اعلام کرد و افزود: بانک سپه مبلغ ۱۸۵ میلیارد تومان برای پرداخت تسهیلات سهمیه دریافت می‌کند.

هاشم‌نیا سهم بانک صادرات را ۲۳۲ میلیارد تومان دانست و تصریح کرد: سهم بانک تجارت ۱۲۲ میلیارد تومان، ملت ۲۳۰ میلیارد تومان، رفاه ۱۲۲ میلیارد تومان و پست‌بانک ۲۵ میلیارد تومان است.

استاندار گیلان اولویت پرداخت تسهیلات را به طرح‌های با بیش از ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی خواند و بیان کرد: طرح‌های توسعه‌ای واحدهای تولیدی مشمول دریافت تسهیلات می‌شوند.

وی خواستار ارائه طرح‌های کشاورزی گیلان برای دریافت تسهیلات شد و اذعان کرد: طرح‌های کشاورزی استان از طریق صندوق توسعه ملی تسهیلات دریافت می‌کنند.

*حفظ اشتغال موجود اولویت مسئولان گیلان است

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گیلان نیز در جلسه مذکور بر حفظ اشتغال موجود در استان تاکید کرد و گفت: مسئولان پس از حفظ اشتغال موجود به تعهدات استانی خود بپردازند.

خسرو صادقی فعالیت کمیته امداد و سازمان صنعت، معدن و تجارت گیلان در ایجاد اشتغال را قابل توجه عنوان کرد و افزود: سازمان‌ها اشتغالزایی زیر مجموعه خود را در سامانه اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی ثبت کنند.

*گیلان ۵۰۰ باشگاه ورزشی دارد

مدیرکل ورزش و جوانان گیلان نیز در جلسه کارگروه اشتغال گیلان با بیان اینکه ایجاد اشتغال نیازمند تسهیلات است، تصریح کرد: سال گذشته سازمان مذکور تسهیلاتی برای ایجاد اشتغال دریافت نکرده است.

محمد بابایی به ورود بخش خصوصی در ایجاد باشگاه‌های ورزشی در گیلان اشاره کرد و یادآور شد: پروژه‌ها به دلیل دریافت نکردن تسهیلات نیمه‌کاره باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه ۵۰۰ باشگاه ورزشی در گیلان فعال است، گفت: به طور میانگین در هر باشگاه ورزشی چهار نفر فعالیت می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5536

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.