سرپرست تیم فوتسال “پی دی اف” از تیم‌های حاضر در جام رمضان کیش از نخستین حضور تیم خود در این بازی‌ها خبر داد و گفت: در جام رمضان کیش لحظاتی زیبا رقم خواهیم زد.   داود فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: قصد داریم در نخستین حضورمان در جام رمضان کیش ...

سرپرست تیم فوتسال “پی دی اف” از تیم‌های حاضر در جام رمضان کیش از نخستین حضور تیم خود در این بازی‌ها خبر داد و گفت: در جام رمضان کیش لحظاتی زیبا رقم خواهیم زد.

خبرگزاری فارس: فوتسالی زیبا در جام رمضان کیش به یادگار می‌گذاریم

 

داود فرجی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جزیره کیش اظهار داشت: قصد داریم در نخستین حضورمان در جام رمضان کیش با صلابت ظاهر شویم و با ارائه بازی‌های زیبا نام تیم خود را بر سر زبان‌ها بیندازیم.

وی در ادامه افزود: ما در این مسابقات با تلفیقی از بازیکنان جوان و پرتجربه کار خود را آغاز خواهیم کرد و در صدد هستیم تا فرصت باقیمانده به شروع جام رمضان را به فرم دلخواه و ایده آل برسیم.

سرپرست تیم پی دی اف با اشاره به هدف مدیران این شرکت از حضور در عرصه ورزش تصریح کرد: باید بگویم که مسئولان شرکت پی دی اف با تفکری قابل تقدیر حضور در ورزش جزیره کیش را هدف‌گذاری کرده‌اند و ما نیز قصد داریم با تیمی شایسته در قالب فوتسال این مسیر را پر صلابت ادامه دهیم.

فرجی با بیان اینکه مراحل آماده سازی تیم را زیر نظر دارد تاکید کرد: در فرصت اندک باقی مانده تا آغاز بازی‌ها عملکرد بازیکنان را زیر نظر دارم و از کادر فنی هم خواسته شده تا کمبودهای فنی و غیر فنی را گزارش دهند تا ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن آنها را مرتفع کنیم چرا که حضور شایسته در این بازی‌ها اولویت اصلی ماست.

سرپرست یکی از تیم‌های حاضر در جام رمضان فوتسال کیش گفت: هیئت فوتبال در برگزاری منظم و با کیفیت این مسابقات کار بزرگی پیش رو دارد و امیدوارم تا با همکاری سایر تیم‌های شرکت و قضاوت خوب داوران و البته نظارت مسئولان هیئت فوتبال کیش جام رمضانی با شکوه برگزار شود.

وی در پایان یادآور شد: با حضور محمود پازوکی در راس هیئت فوتبال کیش و با توجه به تجارب ارزنده وی در برگزاری چند دوره این مسابقات نباید نگرانی وجود داشته باشد و مجموعه تیم پی دی اف آمادگی خود را برای هر گونه همکاری در راستای برگزاری هر چه بهتر این مسابقات به مسئولان برگزاری اعلام می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5530

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.