دانش آموز ناحیه یک در ، سی و یکمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده کشور به رتبه سوم کشوری دست یافت.   به گزارش هرمز ، معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه آموزشی گفت : در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن ، عترت و نماز ، ...

دانش آموز ناحیه یک در ، سی و یکمین دوره مسابقات قرآن ، عترت و نماز دانش آموزان برگزیده کشور به رتبه سوم کشوری دست یافت.

khalilmaleki 230x300 دانش آموز هرمزگانی در مسابقات کشوری قرآن خوش درخشید

 

به گزارش هرمز ، معاون پرورشی و تربیت بدنی این ناحیه آموزشی گفت : در سی و یکمین دوره مسابقات دانش آموزی قرآن ، عترت و نماز ، خلیل ملکی دانش آموز سال سوم مدرسه راهنمایی باقرالعلوم رتبه سوم کشوری در بخش نهج البلاغه را کسب کرد.

یوسف درزاده با اشاره به این که هزار و ۲۰۰ دانش آموز پسر در این دوره از مسابقات قرآنی با یکدیگر به رقابت پرداختند افزود : این دانش آموز در مسابقات قرآنی دانش آموزان استان هرمزگان ، در بخش نهج البلاغه نیز رتبه اول استانی را کسب نموده بود که با کسب رتبه سوم کشوری به افتخاری دیگر دست یافت.

وی در ادامه اظهار کرد : سی و یکمین دوره مسابقات قرآن در بخش غیر آوایی شامل: تفسیر ، نهج البلاغه ، صحیفه سجادیه ، مفاهیم و انشای نماز می باشد که بخش نهج البلاغه تفسیر و صحیفه از هشتم تا ۱۰ تیرماه سال جاری در اردوگاه ثامن الحجج مشهد برگزار گردید.

گفتنی است: مسابقات سراسری قرآن،عترت و نماز دختران برگزیده کشورنیزاز ۱۳ تا ۱۶ تیرماه در مشهد درحال برگزاری شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5525

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.