کلنگ آغازعملیات اجرایی فاز یک امامزاده جعفر گلستان با حضور استاندار و مسئولان شهرستان گلستان به زمین خورد.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در همایش «احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان» که در شهرستان مینودشت برگزار شد با تشریح وظایف ...

کلنگ آغازعملیات اجرایی فاز یک امامزاده جعفر گلستان با حضور استاندار و مسئولان شهرستان گلستان به زمین خورد.

خبرگزاری فارس: کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز یک امامزاده جعفر گلستان به زمین خورد

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، جواد قناعت در همایش «احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان» که در شهرستان مینودشت برگزار شد با تشریح وظایف رسانه‎های دیداری و شنیداری در حوزه عملکرد امر به معروف و نهی از منکر، نقش رسانه ملی را حائز اهمیت برشمرد و اظهار داشت: صداوسیما مرزبان فکری و اندیشه مردم است و در ارتقا سطح فرهنگ عمومی وظایف سنگین و مهمی دارد که باید به انجام برساند.

وی افزود: یک مسئول در طراز جمهوری اسلامی وظایف و رسالت خطیری دارد که یکی از مأموریت های ویژه او بسترسازی فرهنگی جامعه و مسئولیت پذیری آحاد مردم است.

قناعت ادامه داد: اگر امر به معروف و نهی از منکر از مسیر فردی به یک خانواده و در نهایت به تک تک اعضای اجتماع تسرّی پیدا کند می‎توانیم در این حوزه به توفیق برسیم.

وی تذکر لسانی را مؤثرترین روش و مرتبه امربه معروف و نهی از منکر دانست و خاطرنشان کرد: ساختن خود و سپس به دیگران پرداختن نیز نهایت هدف امر به معروف و نهی از منکر است که اگر افراد و مسئولان ستاد اینگونه خود را بسازند جامعه نقش پذیری بیشتری خواهد داشت.

استاندار گلستان با تأکید بر اینکه همگان مراقب باشند که ناهنجاری ها جای ارزش ها را نگیرد، تصریح کرد: متأسفانه در برخی محافل، ضد ارزش ها جایگاهی ارزشمند پیدا کرده است که این نگاه در جامعه اسلامی زنگ خطر است.

به گفته قناعت امر به معروف و نهی از منکر در تمام ابعاد زندگی اسلامی متبلور است و نباید این دو اصل مهم فروع دین را در ابعاد جزیی و کم ارزش ببینیم.

وی با تأکید بر همکاری مدیران استانی و دستگاه‎های اجرایی در ماه مبارک رمضان، اجتناب از امور منکر با انگیزه‎های انجام امر به معروف، نیت خالص، دلسوزی با نیت هدایت و رستگاری جامعه اسلامی را سرلوحه برنامه ریزی و عملکرد همگانی در احیا امر به معروف و نهی از منکر دانست.

استاندار گلستان در پایان تأکید کرد: امربه معروف عملی نهایت آمال و آرزوی انبیا و اولیای دین است که باید سرلوحه کارهای همه مجریان احیاء امربه معروف و نهی از منکر و مردم عزیز و متدین استان قرار گیرد.

در پایان این مراسم، کلنگ آغاز عملیات اجرایی فاز یک عملیات عمرانی امامزاده جعفر این شهرستان با حضور استاندار گلستان، امام جمعه مینودشت، فرماندار و جمعی دیگر از مسئولان استانی و شهرستانی به زمین زده شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5515

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.