معاون سازمان تعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون در این استان چندین بازارچه تعاون روستایی راه‌اندازی شده است، از تداوم راه‌اندازی و توسعه این بازارچه‌ها در استان خبر داد.   به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، عبدالوهاب خرمی امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار بازارچه تعاون روستایی گفت: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، باغی ...

معاون سازمان تعاون روستایی هرمزگان با بیان اینکه تاکنون در این استان چندین بازارچه تعاون روستایی راه‌اندازی شده است، از تداوم راه‌اندازی و توسعه این بازارچه‌ها در استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: توسعه بازارچه‌های تعاون روستایی در استان هرمزگان

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرلنگه، عبدالوهاب خرمی امروز در حاشیه مراسم آغاز به کار بازارچه تعاون روستایی گفت: بازارچه عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، باغی و دامی در راستای دسترسی آسان همشهریان به محصولات کشاورزی و دامی و تنظیم بازار در خیابان امام جنب اداره تعاون روستایی افتتاح شده است.

معاون سازمان تعاون روستایی هرمزگان افزود: یکی از دغدغه‌های تولیدکنندگان و کشاورزان، عرضه محصولات کشاورزی به بازار است که در سال‌های اخیر این موضوع جزو اولویت‌های کاری سازمان تعاون روستایی قرار گرفت.

این مسئول اظهار داشت: در این راستا با توجه به ماهیت وظایف سازمان تعاونی روستایی، شرکت‌های تعاونی الزام دارند ماموریت‌هایی را در این بخش انجام دهند و نسبت به تنظیم بازار محصولات کشاورزی با استفاده از شبکه تولید محصولات کشاورزی اقدام کنند.

خرمی با بیان اینکه این بازارچه مورد استقبال بی‌نظیر عموم مردم واقع شده است تصریح کرد: تاکنون در استان هرمزگان چندین مرکز در شهرستان‌های مختلف راه‌اندازی شده است و همچنان در حال توسعه این مراکز هستیم.

رئیس اداره تعاون روستایی بندرلنگه نیز در حاشیه این مراسم گفت: این بازارچه با زیر بنای ۲۲۰ متر مربع و با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شبکه و تسهیلات بانکی احداث شده است.

امیررضا جهانگیری با اشاره به اینکه بازارچه مذکور در ۱۲ غرفه دایر شده است افزود: بازارچه بندرلنگه به گونه‌ای طراحی شده که علاوه بر عرضه مستقیم محصولات کشاورزی، تولیدات خانگی، صنایع دستی، مواد شوینده و مواد غذایی شامل برنج، روغن و مرغ، گوشت و … با ۲۰ درصد زیر قیمت بازار عرضه می‌شود.

جهانگیری خاطر نشان کرد: همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان و اجرای طرح ضیافت با همکاری اداره صنعت و معدن و تجارت؛ اقلام غذایی با قیمت مصوب بازرگانی نیز توزیع می‌شود.

وی در پایان از حمایت سازمان استان و شهرداری و فرمانداری بندرلنگه، اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان و نهادهای مربوطه که در راه‌اندازی این بازارچه همکاری داشتند قدردانی کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۰۲/ط۳۰

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5508
۱ نظر ارسال شده
زاده محمد گفت:

به جای این کار لطف کنند مسئولین بازارچه روستایی در روستاهای بزرگ ایجاد کنند تا مشکلات روستائیان حل شود و شاهد توسعه و پیشرفت روستاهای از نظر سرچاهان که پتناسیل بخش شدن داردباشیم

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.