به همت اداره تبلیغات اسلامی اسلامی حاجی آباد نشست ماهانه روحانیون وائمه جماعات مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان در حاجی آباد برگزار شد. به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، این نشست که به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الله و با حضور ۲۰ نفر از روحانیون مقیم شهرستان و در منزل ...

به همت اداره تبلیغات اسلامی اسلامی حاجی آباد نشست ماهانه روحانیون وائمه جماعات مساجد به مناسبت ماه مبارک رمضان در حاجی آباد برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی هرمزگان، این نشست که به مناسبت فرا رسیدن ماه ضیافت الله و با حضور ۲۰ نفر از روحانیون مقیم شهرستان و در منزل حجت الاسلام عابدی از روحانیون شاغل برگزار شد،حجت الاسلام فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد ضمن تبریک نزدیک شدن ماه مبارک رمضان ،ماه بهار دلها افزود: تبلیغ صحیح دین اسلام و کتاب الهی مهم‌ترین وظیفه روحانیون در تمام برهه‌هاست. 

وی در ادامه به مساجد اشاره کرد وگفت: مساجد امسال بهتر از گذشته آماده پذیرش مردم است و باید با برنامه های قرآنی توسط روحانیون با هماهنگی و تعامل برگزار شود. 

شایان ذکر است، رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد نیز پیرامون اعزام روحانی به روستاها، پرداختن به معضلات جامعه خصوصاً اعتیاد و طلاق، تبیین امر به معروف و نهی از منکر به عنوان یک واجب شرعی بحث وتبادل نظر شد. 

همچنین در ابتدای شروع جلسه حجت الاسلام مختاری امام جمعه حاجی آباد پیرامون مباحث مختلف سخنرانی های روحانیون از جمله:پتانسیل‌ها و کمبودهای منطقه، خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان خدمات در بین مردم و لزوم شفاف‌سازی و ارائه آمارها و برنامه‌های اجرایی دقیق و صادقانه به آحاد مردم و توجه خاص و ویژه به امورات فرهنگی و دینی در ایام ماه مبارک رمضان بحث و تبادل نظر شد. 

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5498

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.