مسائل و مشکلات مردم چهار روستای بخش جناح بستک با حضور فرماندار شهرستان بررسی شد. Tweet   به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از روستاهای لاور میستان، پادرو، گرهن و میستان از توابع بخش جناح شهرستان بستک بازدید و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی نمود. وی ...

مسائل و مشکلات مردم چهار روستای بخش جناح بستک با حضور فرماندار شهرستان بررسی شد.

خبرگزاری فارس: مشکلات روستاهای بستک بررسی شد

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، محمد مشتاق‌زاده صبح امروز به اتفاق جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی از روستاهای لاور میستان، پادرو، گرهن و میستان از توابع بخش جناح شهرستان بستک بازدید و از نزدیک مشکلات آنان را بررسی نمود.

وی گفت: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، تمامی آبادی‌ها و روستاهای کشور از لحاظ امکانات اولیه و زیرساخت‌ها در وضعیت بسیار خوبی قرار دارند.

فرماندار شهرستان بستک با مقایسه بخش‌های مختلف از جمله راهسازی نسبت به قبل از انقلاب اسلامی افزود: امروز به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی، مناطق محروم در بخش راه، مخابرات، کشاورزی و آب آشامیدنی به پیشرفت قابل توجهی دست یافته‌اند و در رفع محرومیت و آبادانی نقاط محروم گام‌های مؤثر و مفیدی نیز برداشته شده است که امیدواریم با تداوم و شتاب آن شاهد رفع محرومیت از تمام نقاط محروم شهرستان باشیم.

مشتاق‌زاده با تأکید بر اینکه مدیران دستگاه‌های اجرایی باید در راستای رفع کمبودها و نیازهای روستائیان اهتمام جدی داشته باشند، افزود: سعی می‌کنیم تا از تمام روستاهای شهرستان بازدید صورت گیرد تا ضمن آشنایی با ظرفیت‌ها و استعدادهای روستا به مشکلات اهالی روستا نیز رسیدگی و راه حل‌های عملی برای آن اتخاذ شود.

رئیس شورای اداری شهرستان بستک بر رفع مشکل آب شرب، بهسازی راه‌های ارتباطی، رفع مشکلات ناشی از نوسانات برق، افت ولتاژ و توسعه شبکه برق، واگذاری زمین به جوانان، زمین ورزشی و تأمین ملزومات آن، پوشش شبکه‌های تلویزیونی صدا و سیما و برخورداری از تلفن ثابت که از مهم‌ترین خواسته‌های مردم این چهار روستا بود تأکید کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5490

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.