رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تطهیر از زشتی ها و آراسته شدن به فضائل انسانی است. به گزارش پیارم؛ حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار حاجی آباد ضمن تبریک نزدیکتر شدن به ماه مبارک رمضان، ماه بهار ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد گفت: ماه رمضان فرصتی مناسب برای تطهیر از زشتی ها و آراسته شدن به فضائل انسانی است.


به گزارش پیارم؛ حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد در جمع مردم ولایت مدار حاجی آباد ضمن تبریک نزدیکتر شدن به ماه مبارک رمضان، ماه بهار قرآن را بهترین فرصت برای یافتن خود و شناخت نفس و خودباوری دانست.

وی افزود: با روزه داری و تقوائی محکم در راه رسیدن به قرب الهی که سرچشمه اش ستایش و بخشش است از فیوضات و برکات این ماه عظیم و از دریای رحمت و بی منت عبودیت حقیقی بهره مند شویم.

فوادیان همچنین در خصوص فضائل ماه شعبان و رجب اظهار داشت: ماه شعبان و رجب دو ماهی هستند که انسان خود را برای ورود به ماه رمضان آماده می کند و رمضان ماه ضیافت الله است و این دعوت عام است و اختصاص به افراد خاصی ندارد.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان حاجی آباد ضمن اشاره به مسئله امر به معروف و نهی از منکر اظهار داشت: وظیفه وعاظ آشنا کردن مردم به این دو اصل اساسی است چرا که ملاک برتری امت پیغمبر بر سایر امت ها این است که امر به معروف و نهی از منکر را در جامعه ترویج کنند.

 

حجت الاسلام فوادیان در پایان افزود:از جمله مواردی که در خصوص تبلیغ روحانیون در روستاها و شهرستان تاکید خواهد شد این موضوعات و مباحث است که روحانیون در خصوص مطالب تحکیم بنیاد خانواده و نقش تربیتی والدین در تربیت دینی،نقش عفاف و حجاب در سلامت خانواده و اجتماع،جلسات پرسش و پاسخ به شبهات پیرامون مسائل دینی،توجه به آسیب های اجتماعی به ویژه مواد مخدر،مفاسد اخلاقی و اجتماعی و نقش مخرب ماهواره و شبکه های اینترنتی وامثال آنها،مضرات مشروبات و آسیب های آن برای نسل جوان،جایگاه امر به معروف و نهی از منکر و احیاءارزش های دینی،ارتباط تبلیغی چهره به چهره و حسن خلق،برکات ماه رمضان و ارزش های ماه رمضان خصوصا لیالی قدر شرحی را برای جوان ها و امت حزب الله به ایراد سخنرانی خواهند پرداخت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5484

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.