معاون عمرانی استانداری تهران با این توضیح که اجرای تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان ها منوط به تایید و ارائه مصوبه هیئت دولت است، گفت: در ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات یک ساعت کم می شود. به گزارش شبکه خبر، نتیجه قطعی چگونگی اجرای تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها در ماه مبارک ...
معاون عمرانی استانداری تهران با این توضیح که اجرای تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان ها منوط به تایید و ارائه مصوبه هیئت دولت است، گفت: در ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات یک ساعت کم می شود.

به گزارش شبکه خبر، نتیجه قطعی چگونگی اجرای تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان‌ها در ماه مبارک رمضان هفته آینده اعلام می‌شود.

محمدرضا محمودی، معاون عمرانی استانداری تهران با اشاره به  فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تغییر ساعت کاری ادارات و سازمان ها در استان تهران گفت: در ماه مبارک رمضان ساعت کاری ادارات یک ساعت کم می شود.

 

وی ادامه داد: اجرای تغییر ساعات کاری ادارات و سازمان ها منوط به تایید و ارائه مصوبه هیئت دولت است، بر این اساس نتیجه قطعی این موضوع در روز یکشنبه ۱۶ تیرماه اعلام خواهد شد.

معاون عمرانی استانداری تهران تاکید کرد: با اجرای مصوبه تغییر ساعات کاری ادارت و سازمان ها، ساعت اعمال محدودیت طرح ترافیک نیز در شهر تهران یک ساعت کاهش خواهد یافت

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5482

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.