امام جمعه کیش با اشاره به سیر تحولات و بی‌ثباتی در روند انقلاب مصر گفت: اتفاقات اخیر در کشور مصر مبین جایگاه ویژه بی‌همتای رهبری جمهوری اسلامی ایران است. Tweet   ، حجت‌الاسلام حسین علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بیشترین آیات قرآن کریم در رابطه با حضرت موسی و فرعون است و ...

امام جمعه کیش با اشاره به سیر تحولات و بی‌ثباتی در روند انقلاب مصر گفت: اتفاقات اخیر در کشور مصر مبین جایگاه ویژه بی‌همتای رهبری جمهوری اسلامی ایران است.

خبرگزاری فارس: جایگاه رهبری در نظلام جمهوری اسلامی ایران بی‌همتاست

 

، حجت‌الاسلام حسین علیدادی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه اظهار داشت: بیشترین آیات قرآن کریم در رابطه با حضرت موسی و فرعون است و خداوند متعال همواره موسی را به نبرد با طغیان فرعون امر کرده و این بیانگر نفی ظلم، فساد و بت‌پرستی است.

وی در ادامه افزود: حضرت موسی (ع) نیز با دعا به پیشوای خداوند صبر، حوصله و بردباری را طلب کرد و در راه نابودی طغیانگران استوارتر گام برداشت تا پیروزی اسلام در آن برهه از تاریخ نیز مسجل شد.

امام جمعه کیش همچنین با اشاره به رویدادها و تحولات اخیر در کشور مصر، تصریح کرد: مصر امروز درس‌های فراوانی پیش‌روی جهانیان خواهد گذاشت و در واقع ارزش‌های انقلاب اسلامی ایران و رهبری بی‌بدیل آن را نمایان‌تر می‌سازد، چراکه همین ارزش‌هاست که وجه تمایز انقلاب را به همگان نشان می‌دهد.

علیدادی در بخش دیگری از سخنان خود ضمن گرامیداشت روز عفاف و حجاب، تأکید کرد: فصل تابستان در برخی سواحل این جزیره ناهنجاری‌هایی مشاهده می‌شود که لزوم اجرای امر به معرف و نهی از منکر را موجب می‌شود، بنابراین انتظار می‌رود تا نیروی انتظامی و البته مردم در این زمینه با بی‌حجابی و  بی‌اخلاقی‌های اجتماعی برخوردی قاطع داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در جزیره کیش ضمن تشکر از مسئولان برگزاری جشنواره تابستانی کیش، عنوان کرد: اینکه مسئولان جشنواره آمادگی خود را برای ارائه گزارش شفاف و دقیق اعلام کردند؛ جای تقدیر دارد، امیدواریم این اقدام شایسته ادامه داشته باشد.

امام جمعه کیش در پایان حلول ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و متذکر شد: ماه خودسازی و تقرب انسان به سوی معبود خود به زودی شروع خواهد شد و همه ما بندگان خداوند باید بیشترین بهره در راه انسان‌سازی و درک فضیلت ببریم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5480

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.