رئیس جمهور با بیان اینکه هر کجا باشم در خدمت مردم و انقلاب خواهم بود، گفت: خدا شاهد است که نوکری مردم را با آقایی جهان عوض نمی‌کنم و فرهنگ نوکری مردم به فضل الهی نهادینه شده‌است و ادامه خواهد یافت. ● گزارش تصویری مرتبط——————————-   محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در حاشیه افتتاح ...

رئیس جمهور با بیان اینکه هر کجا باشم در خدمت مردم و انقلاب خواهم بود، گفت: خدا شاهد است که نوکری مردم را با آقایی جهان عوض نمی‌کنم و فرهنگ نوکری مردم به فضل الهی نهادینه شده‌است و ادامه خواهد یافت.

خبرگزاری فارس: هر کجا که باشم در خدمت انقلاب خواهم ماند/فرهنگ نوکری مردم نهادینه شده است
گزارش تصویری مرتبط

——————————-

 

محمود احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در حاشیه افتتاح بلوار پیامبر اعظم(ص) و در جمع مردم قم با بیان اینکه مردم قم مردمی تاریخ‌ساز،‌ عالم‌پرور و مجاهدپرور بوده‌اند، گفت: امروز مستکبران با برنامه‌های روشن و با تعریفی روشن از انسان به میدان آمده‌اند تا دیگران را به آیین خود دعوت کنند.

وی با بیان اینکه مستکبران ظاهری انسانی و باطنی غیرانسانی دارند، تصریح کرد: دشمن می‌خواهد تمام دنیا را زیر سلطه خود بگیرد و ملت‌ها را فریب بدهد.

احمدی‌نژاد در ادامه با بیان اینکه می‌توان گفت که انسان را می‌توان به معرفت به آن شناخت، تأکید کرد: قم پایگاهی است که می‌تواند اسلام و اندیشه مهدوی را به عنوان اندیشه‌ای که انسان‌ها تشنه آن هستند به جهان معرفی کند و توقع ما این است که قم این کار را انجام خواهد داد.

رئیس جمهور با بیان اینکه پیامبران الهی و حضرت محمد (ص) که سرآمد پیامبران الهی است برای سعادت انسان‌ها رسالت داشتند، گفت که انسان‌ها باید با معرفت و شناخت دقیق راه کمال و سعادت را طی کنند و به کمالات بزرگ برسند.

وی با بیان اینکه دشمن نمی‌خواهد انسان‌ها به معرفت بالای الهی برسند، راه حل عبور از توطئه سلطه‌گران را ترویج و تبیین معارف ناب اسلامی خواند.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه پیامبر مکرم اسلام و اهل بیت معظم ایشان تنها راه نجات بشر هستند، خاطرنشان کرد:‌ راه نجات بشر اندیشه مهدوی و حکومت جهانی امام عصر (عج) است.

رئیس جمهور در ادامه با تأکید بر لزوم شناخت معرفت الهی و معرفت نسبت به حکومت جهانی حضرت مهدی (عج)، حکومت جهانی امام عصر را سرشار از عدالت خواند و گفت:‌ استقرار کامل عدالت نیازمند انسان کامل و نیازمند امام معصوم است.

احمدی‌نژاد با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران برپایه ولایت و امامت شکل گرفته است، افزود: انتظار این است که همه برای ساختن یک جامعه مهدوی تلاش کنیم و این امر را در شهرسازی، آبادانی و اندیشه اسلامی و نظام اجتماعی دنبال کنیم.

وی از ملت ایران به عنوان ملتی تاریخ‌ساز یاد کرد و با بیان اینکه جامعه ایرانی جامعه مهدوی است، گفت: انقلاب اسلامی برای ترویج اندیشه مهدوی شکل گرفته است نه اینکه برخی‌ها حزب و گروه درست کنند و برای رسیدن به قدرت رقابت کنند؛ انقلاب اسلامی و جمهوری اسلامی آمده است تا زمینه‌ساز حکومت جهانی شود و این یک هدف بزرگ برای انقلاب اسلامی است.

رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران باید برای ملت‌های جهان الگو شود، گفت: خداوند با کسی عهد اخوت نبسته‌ است؛ اگر قومی نتواند معرفت خود را بالا ببرد، خداوند قوم دیگری را جایگزین آنها خواهد کرد؛ اما بنده به ایمان و توانمندی ملت ایران اطمینان دارم.

وی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌هایی که در شهر قم شکل گرفته است، ادامه داد: امروز شهر قم با ۲، ۴و ۱۰ سال گذشته قابل قیاس نیست و متفاوت شده است اما در کنار این کارهای بزرگ، باید قم به آن جایگاه رفیع و شایسته خود برسد.

احمدی‌نژاد با اشاره به پروژه‌هایی که امروز در شهر قم افتتاح شد، گفت: پروژه بیمارستان امام رضا (ع) خدمت بزرگی بوده است؛ گرچه امیدوارم همه سلامت باشند و بیمار نشوند اما این طبیعی است و اگر کسی بیمار شود، می‌تواند به این بیمارستان مراجعه کند.

وی به قطار شهری و منوریل قم نیز اشاره کرد و گفت: شهر قم امروز با بیش از یک میلیون جمعیت نیاز به قطار شهری داشت که الحمدالله کار آن پیش رفته است؛ قطار هوایی نیز کارهایش انجام شده است. ابتدا برخی‌ها از قطار هوایی خوش‌شان نمی‌آمد؛ اما امیدوارم با بهره‌برداری کامل از قطار هوایی مردم به قم بیایند هم برای زیارت و هم برای سیاحت.

رئیس جمهور در ادامه خطاب به مردم قم گفت: من شما و ملت ایران را دوست دارم و به شما عشق می‌ورزم؛ خدا شاهد است که نوکری برای شما و برای ملت ایران را با آقایی جهان عوض نخواهم کرد.

احمدی‌نژاد تصریح کرد: فرهنگ نوکری و خادمی برای ملت ایران نهادینه شده است و به فضل الهی ادامه پیدا خواهد کرد.

رئیس جمهور در پایان ضمن تقدیر و تشکر مجدد از مردم قم گفت: بنده هر کجا که باشم در خدمت مردم و انقلاب خواهم بود و هر وقت مردم بخواهند و زیر پایشان را نگاه کنند احمدی‌نژاد را خواهند دید.

به گزارش فارس در پایان این مراسم رئیس جمهور با اهدای هدایایی از مسئولان و افرادی که در بهره‌برداری از بلوار پیامبر اعظم(ص) نقش داشته‌اند، تقدیر کرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5461

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.