قائم مقام نماینده ولی ‌فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان از تشکیل ستاد استهلال ماه رمضان در این استان خبر داد.   به گزارش پیارم به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد مریدی در نشست خبری با اشاره به حضور یکی از اساتید برجسته ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دعوت دفتر نماینده ولی‌فقیه در ...

قائم مقام نماینده ولی ‌فقیه در امور اهل‌ سنت هرمزگان از تشکیل ستاد استهلال ماه رمضان در این استان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل ستاد استهلال ماه مبارک رمضان در هرمزگان

 

به گزارش پیارم به نقل خبرگزاری فارس از بندرعباس، حجت‌الاسلام محمد مریدی در نشست خبری با اشاره به حضور یکی از اساتید برجسته ستاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) در دعوت دفتر نماینده ولی‌فقیه در امور اهل‌سنت هرمزگان گفت: دوشنبه ۱۷ تیرماه همزمان با ۲۸ شعبان، کلاس آموزشی استهلال ویژه اساتید، طلاب و ائمه جمعه و جماعات اهل ‌سنت با حضور استاد استهلال دفتر مقام معظم رهبری در شهرستان بندرلنگه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به زمان آغاز استهلال ماه مبارک رمضان، اظهار داشت: پس از برگزاری کلاس استهلال، گروه منتخبی شامل استاد استهلال و جمعی از علما اهل ‌سنت حاضر در کلاس‌ آموزشی، سه‌شنبه و چهارشنبه شب به یکی از ارتفاعات شهرستان بندرلنگه اعزام شده و به استهلال ماه مبارک رمضان خواهند پرداخت.

مراسم استهلال ماه مبارک رمضان هر ساله توسط دفتر نماینده ولی‌ فقیه در امور اهل ‌سنت هرمزگان با دعوت از اساتید استهلال دفتر مقام معظم رهبری (مدظله‌ العالی) برگزار می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5457

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.