رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: با ساخت ۲ مرکز بهداشتی درمانی روستایی و یک مرکز بهداشتی درمانی شهری در شهرستان جاسک پوشش خدمات بهداشتی درمانی در سطح ۲ روستایی تکمیل می‌شود.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه ...

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی هرمزگان گفت: با ساخت ۲ مرکز بهداشتی درمانی روستایی و یک مرکز بهداشتی درمانی شهری در شهرستان جاسک پوشش خدمات بهداشتی درمانی در سطح ۲ روستایی تکمیل می‌شود.

خبرگزاری فارس: تکمیل پوشش خدمات بهداشتی درمانی روستایی در جاسک

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمد شکاری پیش از ظهر امروز طی نشستی در این رابطه اظهار داشت: با ساخت دو مرکز بهداشتی درمانی روستایی و یک مرکز بهداشتی درمانی شهری در شهرستان جاسک  پوشش خدمات بهداشتی درمانی در سطح دو روستایی تکمیل می‌شود.

وی با اشاره به پوشش خدمات بهداشتی درمانی در شرق استان هرمزگان افزود: با حضور استاندار و نماینده مردم شرق استان در شورای اسلامی در نشست شورای اداری شهرستان جاسک مصوبات بهداشتی درمانی اعم ساخت و توسعه فضای بهداشتی درمانی تصویب شده است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمت بهداشتی درمانی هرمزگان ادامه داد: مرکز بهداشتی درمانی پیوشک در شرقی‌ترین منطقه محروم و کنگان در غربی‌ترین منطقه شهرستان جاسک از اعتبارات استانی ساخته و تکمیل می‌شود.

وی یادآور شد: همچنین توسعه فضای بیمارستان ۳۲ تختخوابی شهرستان جاسک به ۶۴ تختخوابی و ساخت شش پایگاه اورژانس جاده‌ای در مسیر جاسک به سیریک  از اهم مصوبات شورای اداری در زمینه بهداشت و درمان این شهرستان بوده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5456

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.