سرپرست و مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان گفت: تلاش داریم سطح فنی ژیمناستیک‌کاران تیم ملی بالاتر برود.   رضا خیرخواه امروز در جریان اردوی آماده‌سازی تیم ملی که از هفتم تیر ماه در سالن امام علی (ع) شهر الوند برپا شده است، اظهار داشت: خوشبختانه ملی پوشان کشورمان از آمادگی بالایی برخودار هستند و ...

سرپرست و مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان گفت: تلاش داریم سطح فنی ژیمناستیک‌کاران تیم ملی بالاتر برود.

خبرگزاری فارس: تلاش برای افزایش سطح فنی ژیمناستیک‌کاران تیم ملی

 

رضا خیرخواه امروز در جریان اردوی آماده‌سازی تیم ملی که از هفتم تیر ماه در سالن امام علی (ع) شهر الوند برپا شده است، اظهار داشت: خوشبختانه ملی پوشان کشورمان از آمادگی بالایی برخودار هستند و تمرینات خود را با شور و شوق خاصی زیر نظر کادر فنی پیگیری می‌کنند.

وی با بیان اینکه حضور «گنادی کوتلینکوف» سرمربی اوکراینی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان به نوعی در سطح ارتقای ژیمناستیک‌کاران تأثیر بسزایی را داشته است، عنوان کرد: کوتلینکوف در تمرینات بسیار جدی و مصمم است و رابطه خیلی نزدیکی با ورزشکاران تیم ملی دارد، به طوری که انگیزه و پشتکار ژیمناستیک‌کاران تیم ملی ستودنی است.

خیرخواه با اشاره به برگزاری اردوی چهارم ژیمناستیک‌کاران تیم ملی کشورمان در شهر الوند گفت: اردوهای قبلی تیم ملی به ترتیب در استان‌های مازندران، گیلان و اردبیل برپا شده است و ورزشکاران تا به حال نزدیک به ۴۰ روز را در اردو گذرانده‌اند.

سرپرست و مربی تیم ملی ژیمناستیک هنری کشورمان با اشاره به تجهیزات و امکانات فوق‌العاده سالن امام علی (ع) شهر الوند افزود: انصافا از حق نباید گذشت که نظیر چنین سالنی در هیچ کجای کشورمان دیده نمی‌شود و کادر فنی و ورزشکاران تیم ملی از این که در این سالن تمرینات خود را پشت سر می‌گذارند بسیار خوشحال هستند.

وی با اشاره به فرصت باقیمانده تا زمان رقابت‌های جهانی ژیمناستیک در کشور بلژیک گفت: این مسابقات مهر ماه سال جاری برگزار می‌شود و به طور حتم تمام تلاش مجموعه کادر فنی این است که سطح فنی ورزشکاران روز به روز ارتقا یابد، که خوشبختانه کیفیت حرکات ژیمناستیک‌کاران در این اردو به مراتب از اردوهای قبلی بالاتر آمده است.

خیرخواه با بیان اینکه اردوهای آماده سازی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان هر ۱۰ روز یک بار در یکی از استان‌های کشورمان برگزار می‌شود، افزود: به طور حتم تا زمان آغاز رقابت‌های جهانی، ورزشکاران تیم ملی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان به مرز آمادگی قابل قبولی خواهند رسید.

سرپرست و مربی تیم ملی ژیمناستیک کشورمان با اشاره به وضعیت خوب و امکانات مناسب سالن امام علی (الوند) خاطرنشان کرد: همان طور که مربی اوکراینی تیم ملی اعتقاد دارد که اگر همه سالن‌های ایران مجهز باشند، موفقیت برای ژیمناستیک‌کاران ایرانی دور از دسترس نیست، من هم با این عقیده موافق هستم و اعتقاد دارم که امکانات زیربنایی تأثیر مستقیمی بر روند ارتقای ورزشکاران حاضر در اردوهای تیم ملی دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5452

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.