مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به عنوان مشاور جدید مدیرعامل فعلی این باشگاه معرفی و منصوب شد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حساسیت در بازی های پیش روی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مسئولان باشگاه صبا را بر آن داشت ...

مدیرعامل سابق باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم به عنوان مشاور جدید مدیرعامل فعلی این باشگاه معرفی و منصوب شد.

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سابق صبای قم مشاور کشوری‌فرد شد

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از قم، حساسیت در بازی های پیش روی تیم فوتبال صبای قم در مسابقات فصل جدید لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور، مسئولان باشگاه صبا را بر آن داشت تا یک با تجربه دیگر را به کادر مدیریت تیم فوتبال صبا اضافه کنند.

چهره‌ای که به عنوان مشاور در کنار مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی صبای قم حضور خواهد داشت، سیدعلی زاهدی مدیرعامل سابق باشگاه صبا است که در سال ۱۳۸۹ این مسئولیت را بر عهده داشت و بار دیگر به خانه خود بازگشته است.

از سال ۱۳۸۷ که باشگاه صبا به قم منتقل شد و تیم فوتبال صبا به عنوان نماینده فوتبال استان قم در معتبرترین لیگ فوتبال ایران یعنی لیگ برتر جام خلیج فارس به میدان می‌رود، تا کنون پنج نفر بر صندلی مدیرعاملی صبای قم نشسته‌اند و یکی از آنها زاهدی محسوب می‌شود.

در دی ماه سال ۱۳۸۹ که رئیس وقت مجمع باشگاه صبای قم یعنی حجت الاسلام والمسلمین موسی پور تصمیم گرفت کادر مدیریتی باشگاه صبا همگی از نیروهای بومی باشند، سردار احمد شهریاری موسس باشگاه صبا و یکی از نیروهای معتبر صباباتری سابق را کنار گذاشت و سیدعلی زاهدی پیشکسوت سابق اما با دانش و تحصیل کرده فوتبال قم را جایگزین وی کرد.

این اتفاق در روز پنجم دی ماه سال ۸۹ رخ داد و سیدعلی زاهدی البته به عنوان سرپرست جایگزین مدیرعامل سابق صبا شد و محمدرضا کشوری فرد در آن مقطع زمانی به عنوان سرپرست تیم فوتبال صبای قم از سوی کشوری فرد مسئولیت گرفت.

اما اکنون وضعیت تغییر کرده است، در واقع زاهدی از خرداد ماه سال ۱۳۹۰ مسئولیت مدیرعاملی باشگاه صبا را به محسن رمضان بیگی واگذار کرد و رمضان بیگی تا آذر ماه سال ۱۳۹۱ مدیرعامل صبا بود تا اینکه با کنار رفتن وی محمدرضا کشوری فرد به عنوان مدیرعامل صبا انتخاب شد.

از زمانی که تیم صبا در قم حضور دارد کشوری فرد پنجمین مدیرعامل باشگاه صبا و البته سومین مدیرعامل بومی این باشگاه در ۱۰ دوره حضور متوالی در مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور جام خلیج فارس به شمار می‌رود.

به هر حال کشوری فرد با پیشنهاد سیدعلی زاهدی به هیئت مدیره باشگاه صبای قم، خواستار حضور این مدیر با تجربه به عنوان مشاور باشگاه صبا در کادر مدیریتی این باشگاه شد و بدین ترتیب سید علی زاهدی بعد از شش ماه فعالیت به عنوان مدیرعامل باشگاه صبا از دی ماه ۸۹ تا خرداد ۹۰، از امروز به عنوان مشاور باشگاه در کنار صبایی‌ها حضور دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5444

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.