شهردار شهرضا گفت: رقم نا‌چیز بلیت اتوبوس‌های شهری در شهرضا ۹۰۰ ریال است که به هیچ عنوان پاسخگوی هزینه‌های سرسام‌آور این مجموعه نیست و برای جلوگیری از تداوم این مشکلات باید نسبت به افزایش قیمت بلیت اتوبوس در شهرضا اقدام شود.   به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان احمدی ...

شهردار شهرضا گفت: رقم نا‌چیز بلیت اتوبوس‌های شهری در شهرضا ۹۰۰ ریال است که به هیچ عنوان پاسخگوی هزینه‌های سرسام‌آور این مجموعه نیست و برای جلوگیری از تداوم این مشکلات باید نسبت به افزایش قیمت بلیت اتوبوس در شهرضا اقدام شود.

خبرگزاری فارس: نسبت به افزایش قیمت بلیت اتوبوس در شهرضا اقدام شود

 

به گزارش پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از شهرضا، شهریار خان احمدی پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تحقق حماسه سیاسی مرهون تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب و فرمان‌برداری مردم از فرمایشات ایشان است.

وی ادامه داد: دشمنان نظام جمهوری اسلامی از مدت‌ها پیش از انتخابات با تدوین سیاست‌های شوم و مخرب در راستای کاهش حضور مردم در عرصه انتخابات فعالیت می‌کردند، اما با حضور آگاهانه و چشم‌گیر آحاد مختلف کشور در این میدان بزرگ تمام این نقشه‌های شوم باطل شد.

شهردار شهرضا با اشاره به اینکه رئیس جمهور منتخب مردم از چهره‌های برجسته انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، افزود: بدون شک با پشتوانه مقتدرانه مردمی و سوابق ارزنده و کم‌نظیر رئیس جمهور منتخب در آینده نزدیک شاهد رفع مشکلات کشور در حوزه‌های مختلف هستیم.

وی اضافه کرد: مردم فهیم شهرستان شهرضا نیز هم‌گام با سراسر کشور با حضور در این عرصه خطیر برگ زرین دیگری بر افتخارات این دیار افزودند که انتظار داریم با خدمت‌گذاری شایسته زمینه قدردانی از مردم در میدان عمل به منصه ظهور برسد.

خان احمدی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۱۰‌ها پروژه عظیم در راستای رشد و آبادانی شهرضا در مرحله اجرایی قرار گرفته است، تاکید کرد: احداث پنج خیابان جدید با میزان پیشرفت مطلوب، آزادسازی بلوار گاز، آزادسازی اطراف کوه امامزاده شاهرضا (ع)، پروژه تجاری  میدان باغ ملی به عنوان بزرگ‌ترین طرح مشارکتی تاریخ شهرداری شهرضا، مرمت و بازسازی کارخانه تاریخی نوین، احداث سالن مدیریت بحران، طرح مطالعاتی کتابخانه جامع و سالن مطالعه شهرداری شهرضا و از مهم‌ترین پروژه‌های در دست احداث در شهرضا است.

وی در ادامه با اشاره به اینکه مدیریت ناوگان اتوبوس‌رانی شهرضا در ادوار مختلف با مشکلات بسیاری مواجه بوده است، ادامه داد: در حال حاضر قیمت بلیت اتوبوس‌های شهری در شهرضا ۹۰۰ ریال است که این رقم نا‌چیز بوده و به هیچ عنوان پاسخگوی هزینه‌های سرسام‌آور این مجموعه نیست و برای جلوگیری از تداوم این مشکلات باید نسبت به افزایش قیمت بلیت اتوبوس در شهرضا اقدام شود.

شهردار شهرضا خدمت‌رسانی به روستا‌های تابع شهرضا را از دیگر مشکلات ناوگان اتوبوس‌رانی در این شهر برشمرد و گفت: به عنوان مثال سازمان اتوبوس‌رانی شهر شهرضا به روستا‌های با فاصله ۴۵ کیلومتر تا مرکز شهرستان خدمت‌رسانی می‌کند و این موضوع در سطح کشور امر بی‌سابقه‌ای است و این موضوع زمینه بروز مشکلات بسیاری را برای این مجموعه فراهم کرده است.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود اختصاص خط ویژه برای تردد از نقاط غربی شهر به محل پایانه مسافربری شرق را از دیگر ملزومات تسهیل در دسترسی به این مکان عنوان و اظهار کرد: انتظار داریم با هم‌اندیشی و تعامل مجموعه مسئولان زمینه رفع تمام مشکلات ناوگان حمل و نقل شهرستان شهرضا مهیا شود.

خان احمدی با اشاره به اینکه تقویت زیر‌ساخت‌های فرهنگی از مهم‌ترین اولویت‌های شهرداری شهرضا است، اضافه کرد: بر این اساس نسبت به احداث کتابخانه و سالن مطالعه شهرداری شهرضا در آینده نزدیک اقدام می‌شود.

وی افزود: طرح احداث بوستان خبرنگار از دیگر طرح‌های مورد نظر شهرداری شهرضا است که انتظار داریم در آینده نزدیک شاهد تحقق این موضوع باشیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5443

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.