بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار جانشین فرماندهی نیروی دریایی افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم ولایتمدار این شهرستان شد.   به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بشاگرد، این بیمارستان که مجهز به قسمت‌ها و بخش‌هایی از جمله: پذیرش، اتاق عمل، اتاق پزشک، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی و ...

بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد با حضور سردار جانشین فرماندهی نیروی دریایی افتتاح و آماده خدمت رسانی به مردم ولایتمدار این شهرستان شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح بیمارستان صحرایی شهید فاطمی نیروی دریایی سپاه در بشاگرد

 

به گزارش پیارم به نقل از  خبرگزاری فارس از بشاگرد، این بیمارستان که مجهز به قسمت‌ها و بخش‌هایی از جمله: پذیرش، اتاق عمل، اتاق پزشک، اورژانس، بستری، آزمایشگاه، رادیولوژی و داروخانه است به صورت رایگان پذیرای بیماران این شهرستان و روستاهای تابعه است.

همچنین برای ایاب و ذهاب روستاهای اطراف و بهره‌مندی از این خدمات سرویس پیش‌بینی شده است.

تیم پزشکی این بیمارستان متشکل از بهترین متخصصان استان بوده که در بعضی از تخصص‌ها در استان بی‌نظیر هستند.

سردار علیرضا تنگسیری جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه با بیان اینکه ما نوکری و خدمت به این مردم عزیز را افتخار می دانیم، هدف از راه اندازی این بیمارستان را نیاز مردم و شیوع بیماری‌های واگیردار همراه با شروع فصل گرما و دوری از مرکز استان و عدم پزشک متخصص عنوان کرد.

وی افزود: این بیمارستان از جمله چندمین بیمارستان‌های صحرایی قرارگاه رفع محرومیت نیروی دریایی سپاه است که در شرق استان هرمزگان بعد از استان‌های خوزستان، بوشهر و فارس دائر شده است.

جانشین فرماندهی نیروی دریایی سپاه بعد از افتتاح بیمارستان صحرایی با حضور در کمپ زلزله زدگان منطقه بشاگرد و دیدار با خانواده‌های آسیب دیده روستای سردشت و خانواده‌های شهید، پای صحبت‌ها و مشکلات مردم ساکن در آنجا نشسته که یکی از مهم‌ترین درخواست‌های مردم با شروع شدن ماه مبارک رمضان ساخت مسجد و حسینیه بود.

وی همچنین با حضور در جمع پاسداران ناحیه مقاومت سپاه شهرستان بشاگرد گفت: به خدا اعتماد کنید و پیش روید که خدا در قرآن وعده پیروزی به ما بشارت داده است، و در جایی نمی توان یافت که کافر بر مسلمان تسلط داشته باشد، و امروز شرط پیروزی، مهیا کردن خودمان است.

تنگسیری همچنین با اشاره به جنگ تحمیلی هشت ساله گفت: تمام وعده‌های خداوند در این جنگ برای ما محقق گردید این نتیجه ایمان و توکل بر خداوند و ایستادگی در برابر ناحقان بود تا جایی که در نهایت پیروزی ما همراه شد با نابودی رژیم صدام و استقرار حکومت شیعه در عراق.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5441

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.