فرماندار ویژه میناب از آغاز به کار دانشگاه دختران طی مهرماه سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.   عباس خدادادزاده در گفت‌وگو  در میناب هدف از راه‌اندازی این دانشگاه را توسعه آموزش عالی عنوان کرد و افزود: پرورش و تربیت افراد مستعد و نخبه استان برای طی مدارج علمی از دیگر اهداف تاسیس این دانشگاه ...

فرماندار ویژه میناب از آغاز به کار دانشگاه دختران طی مهرماه سال‌جاری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: آغاز به کار نخستین دانشگاه دختران در میناب

 

عباس خدادادزاده در گفت‌وگو  در میناب هدف از راه‌اندازی این دانشگاه را توسعه آموزش عالی عنوان کرد و افزود: پرورش و تربیت افراد مستعد و نخبه استان برای طی مدارج علمی از دیگر اهداف تاسیس این دانشگاه است.

وی اظهار داشت: کار دانشگاه تبدیل سنگ معدن وجود انسان‌ها به گوهری گرانبها است و زمانی که انسان‌ها قیمتی شدند سبب پیشرفت کشور می‌شوند.

معاون استاندار هرمزگان افزود: در صورت راه‌اندازی دانشگاه دختران، میناب دومین شهرستان کشور است که دانشگاه دختران در آن دایر می‌شود.

رئیس دانشکده کشاورزی میناب نیز راه‌اندازی دانشگاه دختران در این شهرستان را در گرو مشارکت و همفکری مسئولان و بخش خصوصی دانست و گفت: فراهم کردن فضا و مکان مناسب از مهمترین نیازها برای راه‌اندازی این دانشگاه است.

عبدالرسول ذاکری بیان کرد: فضایی که در اختیار دانشگاه قرار می‌گیرد باید در شان دانشجو باشد.

وی اظهار داشت: طی سفر معاون وزیر علوم و مدیرکل دفتر گسترش به شهرستان میناب تمام موافقت‌ها در زمینه راه‌اندازی دانشگاه دختران اخذ شده است.

ذاکری ادامه داد: برای راه‌اندازی این دانشگاه ۹ رشته تحصیلی پیشنهاد شد که پس از بررسی در مرکز حداقل با رشته از مهر ماه سال ۹۲ کار خود را آغاز می‌کند.

رئیس دانشکده کشاورزی میناب راه‌اندازی دانشگاه دختران را فرصتی استثنایی و مناسب برای میناب عنوان کرد و اظهار داشت: برای راه‌اندازی این دانشگاه ردیف بودجه جدا نیز در نظر گرفته شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5440

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.