مدیرکل زندان‌ها استان زنجان از برگزاری جلسات مشاوره گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی و کلاس‌های ویژه برای افراد تحت درمان خبر داد.   علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو  در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۹۷ درصد از زندانیان استان را مردان تشکیل می‌دهند. وی با بیان اینکه همچنین سه درصد از زندانیان استان را زنان ...

مدیرکل زندان‌ها استان زنجان از برگزاری جلسات مشاوره گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی و کلاس‌های ویژه برای افراد تحت درمان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری جلسات مشاوره گروهی و آموزش مهارت‌های زندگی برای زندانیان

 

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌و‌گو  در زنجان اظهار کرد: در حال حاضر ۹۷ درصد از زندانیان استان را مردان تشکیل می‌دهند.

وی با بیان اینکه همچنین سه درصد از زندانیان استان را زنان تشکیل می‌دهند، اضافه کرد: در حال حاضر فضای کافی برای زندانیان زنجانی وجود دارد.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان تصریح کرد: همه زندانیانی که در استان زنجان هستند در بند نسوان جمع‌بندی شده‌اند.

وی خاطر نشان کرد: اغلب زندانیان زن زنجانی به علت جرائمی همچون مواد مخدر در زندان به سر می‌برند.

کریمی در ادامه با بیان اینکه سالانه برنامه‌های مختلفی برای زنان زندانی در زندان‌های استان اجرایی می‌شود، تصریح کرد: سالانه‌های دوره‌های مستمر بسیاری در قالب آموزش مهارت‌های زندگی ویژه زندانیان برگزار می‌شود.

وی همچنین با اشاره به سایر دوره‌های برگزار شده در زندان‌های استان افزود: همچنین در زمینه بهداشتی نیز دوره‌های مختلفی برای زندانیان برگزار شده است.

مدیر کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان زنجان از برگزاری جلسات مشاوره گروهی، آموزش مهارت‌های زندگی و کلاس‌های ویژه برای افراد تحت درمان خبر داد و گفت: زندانیان نیز همانند سایر اقشار جامعه نیازمند همه خدمات بهداشتی و درمانی هستند و باید در زمینه آگاه‌سازی آنها اقدامات لازم صورت گیرد.

وی همچنین به اجرای طرح درمان نگهدارنده با متادون و کاهش ۱۰۰ درصدی رفتارهای پرخطر، کاهش چشمگیر سیر ابتلا به بیماری‌های نو، هپاتیت و کاهش آمار تخلفات معتادان و تنش‌های روحی ناشی از عوارض مواد مخدر اشاره داشت و افزود: این نتایج با اقدامات انجام شده توسط اداره کل زندان‌ها به دست آمده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5436

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.