منابع سوری اعلام کردند که سرتیپ “ماهر اسد”، برادر “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه به طور لحظه به لحظه جنگ نیروهای نظامی در شهر حمص در مرکز کشور را دنبال می کند و تیپ چهارم با قاطعیت برای پاکسازی این شهر خواهد جنگید. به گزارش بصیرت به نقل از شبکه العالم، سرتیپ ماهر اسد این ...

منابع سوری اعلام کردند که سرتیپ “ماهر اسد”، برادر “بشار اسد” رئیس جمهور سوریه به طور لحظه به لحظه جنگ نیروهای نظامی در شهر حمص در مرکز کشور را دنبال می کند و تیپ چهارم با قاطعیت برای پاکسازی این شهر خواهد جنگید.


به گزارش بصیرت به نقل از شبکه العالم، سرتیپ ماهر اسد این روزها به مدیریت جنگ “طوفان شمال” در حلب و جنگ حمص که با دستیابی ارتش سوریه به دستاوردهای بزرگ به آن در حال پایان است می پردازد.

پایگاه “داماس پست” به مقامات دولتی نزدیک است به نقل از “منابع سوری” نوشت که نیروهای ارتش سوریه پس از پاکسازی “القصیر” و “تلکلخ” در آستانه آزادی کامل این “حمص” قرار دارند و همزمان با این تحولات، جنگ در “حلب” ادامه دارد و نیروهای ارتش تلاش می کنند این شهر را به طور کامل پاکسازی نمایند.

به گفته منابع سوری، ماهر اسد، برای پیشروی در نبرد و شکست دادن افراد مسلح، به طور لحظه به لحظه نیروهای مسلح سوری را زیر نظر دارد و به دنبال اینکه مخالفان مسلح گمان می کردند جنگ به سوی “حلب” کشیده خواهد شد وی طرح موفقی را در “حمص” به اجرا گذاشت.

اسد همچنین از شجاعت، اراده و نیروی یگان های مسلح سوریه به ویژه تیپ چهارم ارتش آن کشور تقدیر کرد و به ارتش برای دستاوردهایی که در کلیه محورهای درگیری ها به دست می آورد تبریک گفت.

به گفته این منابع، فرمانده یک گردان از تیپ چهارم، بر ضرورت پایان هر چه سریع تر درگیری ها در شهر “حمص” تأکید کرد و دلیل این امر را پیشروی سریع ارتش در این شهر دانست که به باور وی قادر خواهد بود کل شهر را به راحتی به کنترل خود درآورد. از سوی دیگر، تیپ چهارم، به شدت کارآمد و قوی است و می تواند شهر حمص را پاکسازی و جنگ جدیدی را برای پاکسازی مناطق دیگر آغاز نماید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5426

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.