درحالی که شورای شهر چهارم تهران بخاطر حضور اصلاح طلبان و اصولگرایان فاقد یکپارچگی کافی برای انتخاب قاطع شهردار با اکثریت مورد اتفاق … پس از انتخابات ریاست جمهوری و نهایی شدن اعضای شورای شهرتهران همزمان با کابینه احتمالی دولت، انتخاب شهردار تهران مهمترین موضوع در فضای سیاسی به شمار می رود. درحالی که شورای ...

درحالی که شورای شهر چهارم تهران بخاطر حضور اصلاح طلبان و اصولگرایان فاقد یکپارچگی کافی برای انتخاب قاطع شهردار با اکثریت مورد اتفاق …

پس از انتخابات ریاست جمهوری و نهایی شدن اعضای شورای شهرتهران همزمان با کابینه احتمالی دولت، انتخاب شهردار تهران مهمترین موضوع در فضای سیاسی به شمار می رود.
درحالی که شورای شهر چهارم تهران بخاطر حضور اصلاح طلبان و اصولگرایان فاقد یکپارچگی کافی برای انتخاب قاطع شهردار با اکثریت مورد اتفاق است شنیده شده توافق پنهانی برای حل این موضوع میان اصولگرایان و اصلاح طلبان شکل گرفته است.
طبق این توافق قرار است در صورتی که رئیس شورای شهر ازمیان اصولگرایان به طور مثال چمران انتخاب شود شهردار تهران با نظر اصلاح طلبان معرفی شود و بالعکس در صورتی که رئیس شورا یکی از اصلاح طلبان شود شهردار تهران گزینه مورد نظر اصولگرایان انتخاب شود.
بدین ترتیب ترکیب چمران- قالیباف  به عنوان رئیس شورای شهر و شهردار منتفی شده است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5411

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.