رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه ها و فعالیت های قرآنی این اداره را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.   به گزارش پیارم، حجت الاسلام فوادیانضمن تشریح برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت:این اداره در تلاش است تا فعالیت‌های قرآنی را به نحوی برنامه‌ریزی کند که در طول ماه مبارک رمضان همواره ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد برنامه ها و فعالیت های قرآنی این اداره را در ماه مبارک رمضان تشریح کرد.

 

به گزارش پیارم، حجت الاسلام فوادیانضمن تشریح برنامه‌های قرآنی در ماه مبارک رمضان، گفت:این اداره در تلاش است تا فعالیت‌های قرآنی را به نحوی برنامه‌ریزی کند که در طول ماه مبارک رمضان همواره کلاس‌های آموزشی با کیفیت بیشتری برقرار شود.

 

وی افزود:این اداره با کمک موسسات و خانه‌های قرآنی شهری و روستایی اقدام به برگزاری کلاس‌های متعدد از جمله حفظ قرآن کریم،روخوانی و روان‌خوانی،تجوید و مفاهیم کرده است.

 

فوادیان تصریح کرد:اعزام روحانیون به مناطق شهری و روستائی برگزاری کلاسهای حفظ و قرائت ویژه نوجوانان و جوانان در مساجد شهری و روستائی،محافل انس با قرآن و جلسات قرآنی، تهیه بروشور و توزیع مجلات وبرگزاری جلسات دائمی هفتگی،طرح قرآن با رمضان با حضور روحانیون اعزامی از جمله برنامه‌های این اداره در ماه مبارک رمضان ۹۲ خواهد بود.

 

وی با تشریح سایر برنامه‌های عمومی و معنوی این اداره در سطح شهرستان افزود: مراسم شب‌های قدر و سنت احیای این لیالی در تمام مساجدو مساجدمحوری شهر با حضور روحانیان معظم و روزه‌داران از دیگر برنامه‌های عمومی اداره در این ماه پربرکت است.

 

حجت الاسلام فوادیان در فضیلت روزه ماه مبارک رمضان نیز گفت: براساس روایتی از امام علی (ع)، روزه‌داری بر امت‌های پیشین واجب بوده است اما روزه ماه رمضان فقط بر پیامبران الهی مانند حضرت موسی (ع) و حضرت عیسی (ع) واجب بوده است در حالی که خداوند بر امت حضرت محمد (ص) منت نهاد و روزه ماه رمضان را بر این امت واجب کرد.

 

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد خاطر نشان کرد: امیدواریم در این ماه بتوانیم بیش از پیش با روزه‌داری، عبادت و دیگر فعالیت‌های خداپسندانه گامی به خداوند نزدیک‌تر شده و رضایت حق تعالی را جلب کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5409

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.