رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در دیدار با روحانی مستقر ودهیار روستای دهستان بالا گفت: در ایام اوقات فراغت تابستان محوریت تمام برنامه های فرهنگی باید در مساجد باشد . به گزارش پیارم، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: نقش مساجد در برنامه های فرهنگی باید پرنگ تر شود ...

رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در دیدار با روحانی مستقر ودهیار روستای دهستان بالا گفت: در ایام اوقات فراغت تابستان محوریت تمام برنامه های فرهنگی باید در مساجد باشد .

به گزارش پیارم، حجت الاسلام اسماعیل فوادیان رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد افزود: نقش مساجد در برنامه های فرهنگی باید پرنگ تر شود تا آسیبهای اجتماعی به حداقل برسد.

وی ابراز داشت : مساجد ظرفیت اداره فکری فردی و جمعی جامعه را دارد و باید با برنامه ریزی درست و صحیح در غنی سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از این اماکن استفاده کرد.

 

در ادامه حجت الاسلام سلحشور ضمن تقدیر و تشکر از نگاه ویژه رئیس اداره تبلیغات اسلامی حاجی آباد در امور قرآنی و فرهنگی نسبت به مناطق محروم با اشاره به تقارن برنامه‌های اوقات فراغت با ایام ماه مبارک رمضان تصریح کرد: به همین منظور در این روستا تلاش می‌شود تا از این تقارن نهایت استفاده معنوی کرد و در این راستا برنامه‌های قرآنی خود را تقویت می‌کنیم.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5407

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.