با حضور معاون فرماندار بستک نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در روستای دهتل شهرستان بستک افتتاح شد.   به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در بستک اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد، آشنایی جوانان با عواقب مصرف مواد مخدر است که ...

با حضور معاون فرماندار بستک نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در روستای دهتل شهرستان بستک افتتاح شد.

خبرگزاری فارس: افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در بستک

 

به گزارش خبرگزاری فارس از بستک، فلکناز دهقانی ظهر امروز در افتتاح نمایشگاه عکس و پوستر پیشگیری از اعتیاد در بستک اظهار داشت: یکی از راه‌های پیشگیری از اعتیاد، آشنایی جوانان با عواقب مصرف مواد مخدر است که برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی نقش موثری در آگاهی ‌بخشی به این قشر در معرض خطر دارد.

وی افزود: امروز یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مردم و مسئولان پدیده شوم اعتیاد است که پیشگیری از آن وظیفه‌ای اجتماعی و همگانی است.

معاون فرماندار بستک بیان داشت: ترویج مصرف مواد مخدر در بین جوانان یکی از توطئه‌های دشمنان است و از آنجا که اعتیاد تمام ابعاد جسمی، روحی و اجتماعی یک فرد را تحت تاثیر قرار می‌دهد، پیشگیری از آن بسیار ضروری است.

دهقانی متذکر شد: شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای پیشگیری و مقابله با این بیماری برنامه‌هایی را تدوین کرده که تحقق آن نیازمند فرهنگ‌سازی و برنامه‌ریزی مداوم دارد.

این مسئول گفت: این نمایشگاه به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر با بیش از ۷۰۰ عکس و پوستر با موضوعات پیشگیری، دوستان ناباب و… به مدت هفت روز در روستای دهتل از ساعت ۸ صبح تا ۲۰ شب برپا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5404

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.