رئیس اداره راه و شهرسازی حاجی‌آباد از بازگشایی باند برگشت محور حاجی‌آباد سیرجان تا یک ماه آینده خبر داد.   علیرضا میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با در حاجی‌آباد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از محور ترانزیتی سیرجان بندرعباس از شهرستان حاجی‌آباد واقع در شمال هرمزگان می‌گذرد، اظهار داشت: در شهرستان حاجی‌آباد نظمی خاص بر ...

رئیس اداره راه و شهرسازی حاجی‌آباد از بازگشایی باند برگشت محور حاجی‌آباد سیرجان تا یک ماه آینده خبر داد.

خبرگزاری فارس: بازگشایی باند برگشت محور حاجی‌آباد سیرجان تا یک ماه آینده

 

علیرضا میرزایی امروز در گفت‌و‌گو با در حاجی‌آباد با بیان اینکه بخش قابل توجهی از محور ترانزیتی سیرجان بندرعباس از شهرستان حاجی‌آباد واقع در شمال هرمزگان می‌گذرد، اظهار داشت: در شهرستان حاجی‌آباد نظمی خاص بر امور و مرور در این بزرگراه شریانی حاکم است.

وی ادامه داد: قطعه واقع شده در فاصله پنج کیلومتری شمال حاجی‌آباد مجاور تونل دوقلو مشهور به ترانشه کوه رزدر در بزرگراه ترانزیتی سیرجان حاجی‌آباد ظرف مدت یک ماه دیگر بازگشایی می‌شود.

میرزایی با اشاره به اینکه، خاک‌برداری این برای ایجاد این ترانشه به حجم ۱۰ هزار متر مکعب به صورت پلکانی از بالای کوه شروع و تا سطح آسفالت ادامه می‌یابد، اضافه کرد: این پروژه در حال حاضر ۸۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و نزدیک به همسطح شدن با قطعات منتهی است.

رئیس اداره راه و شهرسازی حاجی‌آباد اذعان داشت: ۲۰ نفر راهدار با تمام امکانات و ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری پیمانکار شرکت سریگ بندر و پلیس راه گهکم برای جابه‌جایی سنگ‌ها و بازگشایی این بزرگراه به محل اعزام و همکاری دارند.

بزرگراه ترانزیتی سیرجان حاجی‌آباد بندرعباس به طول ۳۰۰ کیلومتر یکی از مهم‌ترین محورهای شریانی و ترانزیتی کشور به شمار می‌رود.

این محور راه دسترسی فلات مرکزی ایران به آبهای آزاد و خلیج فارس است.

۲۲۵ کیلومتر از این بزرگراه در استان محدوده استحفاظی راه‌های هرمزگان قرار دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5394

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.