استاندار هرمزگان گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران هویت ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند و باید مسئولان ...

استاندار هرمزگان گفت: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

خبرگزاری فارس: خانواده‌ شهدا بزرگ‌ترین سرمایه‌های معنوی هستند/ دلجویی از خانواده شهدا ادای دین به ارزش‌هاست

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی عصر امروز در همایش تجلیل از خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر استان اظهار داشت: خانواده شهدا و ایثارگران هویت ماندگار و جاوید انقلاب اسلامی هستند و باید مسئولان بیش از گذشته با خانواده شهدا دیدار داشته باشند و در راستای حل مشکلات آنها تلاش کنند.

استاندار هرمزگان با اشاره به فرمایشات حضرت امام خمینی (ره) پیرامون جایگاه والای شهدا مبنی بر اینکه «خوشا به حال آنانکه با شهادت رفتند و خوشا به حال آنها که در این قافله نور جان و سر باختند» ابراز داشت: اگر بخواهیم جایگاه و عظمت شهدا را دریابیم و نقش شهیدان را در تمام عرصه‌ها تبیین کنیم همین فرمایش حضرت امام (ره) کفایت می‌کند.

عزیزی افزود: اگر فرمایش حضرت امام (ره) را که می‌فرمایند خوشا به حال پدر و مادرهایی که این گوهرهای گرانبها را در دامان خود پرورش دادند، مبنا قرار دهیم می‌توانیم جایگاه نورانی و روحانی شهدا را دریابیم.

نماینده عالی دولت در استان هرمزگان ادامه داد: در مقام والای شهید و شهادت همین بس که رسول خدا (ص) فرموده است: «خداوند چنین فرموده، من جانشین شهید در خانواده وی هستم».

وی بیان کرد: وقتی می‌گوییم شهید چشم و چراغ ملت است به این دلیل است که رب‌العالمین می‌فرماید که من جانشین شهید در خانواده وی هستم.

عزیزی با بیان اینکه تمام دستاوردهای نظام اسلامی مرهون فداکاری و ایثار شهدا و خانواده‌های آنهاست، استقلال و آبادانی امروز ایران اسلامی را نیز مرهون خون شهدا و جانفشانی‌های خانواده‌های معظم ایشان دانست.

عالی‌ترین مقام اجرایی استان هرمزگان خدمت به خانواده شهدا را اقدامی ارزشمند دانست و اذعان کرد: خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانبازان بزرگترین سرمایه‌های معنوی انقلاب و ملت هستند.

وی در پایان اضافه کرد: یاد شهدا اشاعه ارزش‌های ایثار و پایداری در جامعه و دلجویی و دیدار با آنها، ادای دین به ارزش‌های انقلاب است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5391

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.