نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس گفت: دولت آینده باید ضعف‌های مدیریتی دولت گذشته را برطرف کند.   محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو  در اصفهان اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های نظام بود. وی افزود: صرف‌نظر ...

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس گفت: دولت آینده باید ضعف‌های مدیریتی دولت گذشته را برطرف کند.

خبرگزاری فارس: دولت آینده  ضعف‌های مدیریتی دولت گذشته را برطرف کند

 

محمدعلی اسفنانی امروز در گفت‌و‌گو  در اصفهان اظهار کرد: با توجه به بیانات رهبر معظم انقلاب حضور پرشور مردم در انتخابات مهر تأییدی بر نظام جمهوری اسلامی ایران و ارزش‌های نظام بود.

وی افزود: صرف‌نظر از اینکه کدام کاندیدا انتخاب شد، حضور حداکثری مردم در انتخابات سبب تثبیت نظام و دلگرمی دوستداران نظام جمهوری اسلامی ایران شد و دشمنان نظام را مأیوس کرد.

نماینده مردم فریدن، فریدون‌شهر و چادگان در مجلس با انتقاد از تعویض مداوم مدیران در دولت گذشته تصریح کرد: مدیری که اطمینان از ثبات خود نداشته باشد، قدرت اجرایی ندارد و نمی‌تواند طرح‌های بزرگ را برای مدت متعارفی اجرایی کند.

اسفنانی اضافه کرد: ضعف در مدیریت کلان کشور در دولت گذشته بسیار حاد بود و سبب عدم ثبات در اقتصاد کشور و  ضعف سیاست خارجی شده است.

وی در پایان ابراز داشت: دولت آینده باید به مواردی همچون مدیریت توجه ویژه‌ای‌ داشته باشد تا بتواند ضعف اقتصادی را برطرف کند و تقویت روابط خارجی تا به میزان بسیاری به رفع مشکلات اقتصادی کمک می‌کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5390

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.