فرماندار لاهیجان گفت: متولیان و خیران زیادی برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان کمر همت بسته‌اند و رسانه‌ها در این زمینه نقش موثری دارند.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد علیزاده عصر امروز در همایش «تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد» با بیان اینکه ‌ازدواج سنت حسنه و ...

فرماندار لاهیجان گفت: متولیان و خیران زیادی برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان کمر همت بسته‌اند و رسانه‌ها در این زمینه نقش موثری دارند.

خبرگزاری فارس: نقش رسانه‌ها در ترویج ازدواج آسان تأثیرگذار است

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از لاهیجان، محمد علیزاده عصر امروز در همایش «تخصصی معرفی کالا و خدمات مرتبط با زوج‌های جوان در عقد» با بیان اینکه ‌ازدواج سنت حسنه و سفارش شده پیامبر اسلام است، اظهار کرد: ازدواج سنت پیامبر اسلام (ص) است که در این سنت زندگی زیبا، با هم بودن و در کنار هم بودن را برای ما به یادگار گذاشته است.

وی برگزاری همایش زندگی زیبا را از طرف مجموعه شرکت‌های سبک برتر مشهد در ترغیب جوانان به ازدواج آسان ستودنی خواند و گفت: در جمهوری اسلامی مراکز علمی، دانشگاه‌ها، ارگان‌های مربوطه امر ازدواج همایش‌ها و برنامه‌های مختلف و متنوعی برگزار می‌کنند.

این مسئول، متولیان و خیران زیادی برای ترغیب جوانان به ازدواج آسان کمر همت بسته‌اند و خود جوش در چنین همایش‌های خداپسندانه آثار پرخیر و برکت آنها نمود پیدا می‌کند.

وی نقش صدا و سیما را در تشویق متولیان امر ازدواج و الگوبرداری جوانان اساسی و مهم دانست و گفت: صدا و سیما می‌تواند نقش موثر و اساسی در اثرگذاری چنین همایش‌هایی داشته باشد و با پخش آن از یک سو برای ازدواج جوانان الگو باشد و نیز خیران را برای ورود به این فرصت خیررسانی کمک کند.

فرماندار لاهیجان، شادی و نشاط هر جامعه‌ای را در گرو جوانان آن جامعه خواند و تصریح کرد: با برگزاری چنین همایش‌هایی شاهد شادی و سرور درست جوانان هستیم که در تمام ایجاد شعور و شعف می‌کند.

وی اذعان کرد: برگزاری این همایش از حرکت‌های ارزشمند است و از تمام خیران و کسانی که می‌توانند برای ازدواج جوانان فعالیت‌های موثر داشته باشند می‌خواهیم که آستین بالا بزنند و چنین حرکت‌های خداپسندانه ای داشته باشند.

*جوانان به ازدواج آسان، به‌هنگام و پایدار تشویق شوند

معاون فرهنگی و امور جوانان مدیر کل ورزش و جوانان گیلان نیز اظهار کرد: پس از ادغام سازمان ملی جوانان و تربیت بدنی برنامه‌ریزی در حوزه ازدواج جوانان از اهداف مهم این نهاد شد.

احمد علی‌اکبری، افزود: برنامه‌هایی که توسط دستگاها و نهادها در راستای ساماندهی امر ازدواج صورت می‌گیرد به ریاست استاندار گیلان هدایت می‌شود.

وی با بیان اینکه وزارت ورزش مجوزهای لازم فعالیت متقاضیان امر ازدواج را به‌عهده دارد، تصریح کرد: مجوزهای لازم برای برگزاری چنین همایش‌ها و جشن‌ها از طرف اداره کل ورزش و جوانان صورت می‌گیرد.

به گفته این مسئول، با هماهنگی نهادهای ذی‌صلاح و دستگاهای مربوط به ازدواج مجوزهای لازم صادر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5386

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.