رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایش خیابانی در باغ‌ملک میناب اجرا شد.   روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند در حاشیه برگزاری این نمایش اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و برای آگاهی دادن و ...

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی میناب گفت: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر نمایش خیابانی در باغ‌ملک میناب اجرا شد.

خبرگزاری فارس: اجرای نمایش خیابانی در باغ‌ملک میناب

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، رضا اوژند در حاشیه برگزاری این نمایش اظهار داشت: به مناسبت هفته جهانی مبارزه با مواد مخدر و برای آگاهی دادن و آشنایی خانواده‌ها با معضلات و پیامدهای زیان‌آور مواد مخدر، هنرمندان میناب اقدام به اجراهای خیابانی خود با موضوع مواد مخدر کردند.

وی افزود: هنر نمایش هنری است که توسط هنرمندان با زبانی ساده و قابل فهم برای مخاطب اجرا می‌شود و هنرمند با استفاده از هنر خود علاوه بر خلق ساعاتی سرگرم کننده برای مردم، از این طریق پیام و منظور خود را با تأثیرپذیری بیشتری به مخاطبان انتقال می‌دهد.

اوژند در ادامه با اشاره به اجرای نمایش خیابانی در محلات باغ ملک و روستای حاجی خادمی میناب خاطرنشان کرد: از برنامه‌های جنبی این مراسم‌ها برگزاری ایستگاه نقاشی برای کودکان با موضوع تأثیرات مواد مخدر بود که مورد استقبال قرار گرفت.

یادآور می‌شود این برنامه با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، اداره بهزیستی شهرستان میناب و مؤسسه آوای امید برگزار شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5374

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.