رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگی ـ هنری در این شهرستان خبر داد.   اسمعیل جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این‌که شهرستان بندرلنگه دارای فرهنگی غنی و اصیل است، اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای قابلیت‌های عمده‌ و متعددی در ...

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بندرلنگه از برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگی ـ هنری در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگی ـ هنری در بندرلنگه

 

اسمعیل جهانگیری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس با بیان این‌که شهرستان بندرلنگه دارای فرهنگی غنی و اصیل است، اظهار داشت: در حال حاضر این شهرستان دارای قابلیت‌های عمده‌ و متعددی در باب امور فرهنگی و هنری است که در صورت توجه صحیح، قابلیت مطرح شدن در حوزه ملی و حتی بین‌المللی را نیز دارد.

وی با بیان این‌که هنرمندان این شهرستان هنرمندانی متعهد و با قابلیت‌های بالا هستند، ادامه داد: در راستای شکوفایی و هر چه بیشتر مطرح شدن فرهنگ و هنر این منطقه از هرمزگان خواهان برنامه‌هایی مدون هستیم که باید به مرور زمان در این بخش به جلو حرکت کنیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بندرلنگه در بخش دیگری از سخنان خود به موفقیت‌ها و کسب رتبه‌ها و عناوین استانی و کشوری توسط هنرمندان شهرستان بندرلنگه طی سال‌های اخیر اشاره کرد و از برگزاری آزمون استانداردهای مهارتی فرهنگی ـ هنری در این شهرستان خبر داد.

جهانگیری در همین رابطه گفت: این آزمون روز جمعه چهاردهم تیرماه در دو رشته تصویرسازی رایانه‌ای و طراحی صفحات وب برگزار خواهد شد.

این مسئول در مورد تعداد داوطلبان نیز عنوان کرد: داوطلبان واجد شرایط شرکت در این آزمون ۴۷۲ نفر هستند.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که برگزاری چنین رویدادهایی سبب شکوفایی و تقویت حوزه فرهنگ و هنر شهرستان بندرلنگه شود.

گفتنی است، بندرلنگه از شهرستان‌های تاریخی و غربی هرمزگان محسوب می‌شود و مرکز این شهرستان بیش از ۲۰۰ کیلومتر با بندرعباس فاصله دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5372

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.