نیروهای حزب الله با لباس‌های غیرنظامی فعالیت کرده و علاوه بر تبدیل مناطق جنوبی لبنان به پناهگاه نیروهایشان و مخازن سلاح خود را آماده ورود به نبردی تازه می کنند. پایگاه خبری لبنانی “النشره” (elnashra) امروز گزارش داد منابع اسرائیلی ادعا کردند: ارتش اسرائیل به رصد اقدامات حزب الله لبنان در داخل خاک این کشور ...
نیروهای حزب الله با لباس‌های غیرنظامی فعالیت کرده و علاوه بر تبدیل مناطق جنوبی لبنان به پناهگاه نیروهایشان و مخازن سلاح خود را آماده ورود به نبردی تازه می کنند.

پایگاه خبری لبنانی “النشره” (elnashra) امروز گزارش داد منابع اسرائیلی ادعا کردند: ارتش اسرائیل به رصد اقدامات حزب الله لبنان در داخل خاک این کشور ادامه می‌دهد و متوجه آن شده است که حزب الله برای رویارویی و جنگی در آینده نزدیک با اسرائیل آماده می‌شود.

 

بنا بر این گزارش، منابع اسرائیلی این افزودند: حزب الله برای رویارویی و جنگ قریب الوقوع با اسرائیل آماده می‌شود و تمامی اقدامات لازم برای این جنگ را مهیا می‌کند.

 

بر اساس نوشته روزنامه عبری زبان اورشلیم پست، حزب الله برای این جنگ با اسرائیل آماده می‌شود و به همین منظور شماری از مناطق جنوب لبنان را به انبارهای ذخیره سلاح تبدیل کرده است.

 

همچنین این روزنامه نوشت: نیروهای حزب الله با لباس‌های غیرنظامی فعالیت کرده و علاوه بر تبدیل مناطق جنوبی لبنان به پناهگاه نیروهایشان و مخازن سلاح، موشک‌هایی را که تعداد آنها به ۸۰ هزار می‌رسد در روستاهای جنوبی نزدیک به مرزهای اسرائیل قرار داده‌اند.

 

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5367

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.