مهاجم جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: «سپاهان تیم بزرگی است و می‌تواند به رشد فوتبالم در ادامه مسیر ورزشی‌ام کمک بیشتری کند.» ورزشی؛ آرش افشین مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که از تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان پیشنهاد داشت، در نهایت با سپاهان به توافق رسید تا در لیگ سیزدهم برای زردپوشان ...
مهاجم جدید تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: «سپاهان تیم بزرگی است و می‌تواند به رشد فوتبالم در ادامه مسیر ورزشی‌ام کمک بیشتری کند.»

ورزشی؛ آرش افشین مهاجم تیم فوتبال فولاد خوزستان که از تیم های استقلال تهران و سپاهان اصفهان پیشنهاد داشت، در نهایت با سپاهان به توافق رسید تا در لیگ سیزدهم برای زردپوشان دیار نصف جهان به میدان برود.

افشین در خصوص پیوستنش به سپاهان اظهار داشت: «بعد از پیشنهاداتی که داشتم، تشخیص دادم با سپاهان قرارداد یک ساله امضا کنم و به همین خاطر خیلی خوشحالم که این اتفاق افتاد. سپاهان تیم بزرگی است و می تواند به رشد فوتبالم کمک بیشتری کند و شرایطش مهیاتر است.»

وی درباره مذاکره با استقلال نیز اظهار داشت: «مدیربرنامه هایم با مسئولان استقلال مذاکره کرد اما آنها نتوانستند انتظاراتم را برآورده کنند و به همین خاطر قسمت نشد به استقلال بیایم. ضمن این که از مربیان خوبم در فولاد در سال های گذشته تشکر می کنم و برای این تیم و هوادارانش آرزوی موفقیت دارم.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5349

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.