مدیر بهداشت، ایمنی، سلامت و پدافند غیرعامل پارس جنوبی از تدوین برنامه جامع سلامت منطقه ویژه پارس با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت خبر داد.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن آخوندی عصر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای رشد و توسعه پارس جنوبی از اولویت‌های مسئولان در پارس ...

مدیر بهداشت، ایمنی، سلامت و پدافند غیرعامل پارس جنوبی از تدوین برنامه جامع سلامت منطقه ویژه پارس با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت خبر داد.

خبرگزاری فارس: تدوین برنامه جامع سلامت منطقه ویژه پارس با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از عسلویه، حسن آخوندی عصر امروز در نشست خبرنگاران اظهار داشت: تلاش برای رشد و توسعه پارس جنوبی از اولویت‌های مسئولان در پارس جنوبی است.

وی از تدوین برنامه جامع سلامت منطقه ویژه پارس با هدف ارتقای شاخص‌های سلامت خبر داد و افزود: برنامه جامع سلامت منطقه ویژه پارس از جمله طرح‌های کلان صنعت نفت محسوب می‌شود که کار تدوین آن به پیشنهاد و درخواست مدیریت بهداشت، ایمنی، سلامت و پدافند غیرعامل و مدیریت پژوهش و فناوری سازمان منطقه ویژه پارس آغاز شده است.

آخوندی تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح تقویت نگاه ذی‌نفعان در ارتقای شاخص‌های سلامت منطقه زیرپوشش، الگو‌سازی برای مدیریت جامع سلامت مناطق ویژه اقتصادی صنعتی، توزیع عادلانه شاخص‌­های سلامت و افزایش سرعت و کیفیت دستیابی به اهداف توسعه پایدار است.

این مسئول گفت: طرح سلامت منطقه ویژه انرژی پارس از شش کارگروه فنی ایمنی، سلامت جسمی و روانی، سلامت اجتماعی و معنوی، ‌محیط زیست، مولفه‌های اجتماعی سلامت و پدافند و مدیریت بحران تشکیل شده است.

آخوندی ابراز داشت: ترکیب کمیته تخصصی پیش بینی شده ‌برای طرح جامعه سلامت منطقه ویژه پارس متشکل از مدیران، کارشناسان ارشد، متخصصان و نمایندگان کارکنان و مردم است و ادامه فعالیت آنها مشروط به تصویب شورای عالی منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس و شورای عالی سلامت است.

وی افزود: اهداف راهبردی طرح جامع سلامت پارس جنوبی تا سال ۱۳۹۴ و چشم­‌انداز آن تا سال ۱۴۰۴ طراحی شده است.

آخوندی اضافه کرد: این پروژه همه ابعاد سلامت برای تمام گروه‌های سنی و ساکنان در این طرح را شامل می‌شود و شهرستان کنگان، عسلویه و جم که در محدوده پارس جنوبی قرار دارند را در بر می‌­گیرد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5346

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.