رئیس اداره راه و شهرسازی حاجی آباد از باز شدن باند برگشت سیرجان به سمت حاجی آباد خبر داد. علیرضا میرزایی در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار پیارم افزود: بزرگراه ترانزیتی سیرجان- حاجی آباد در فاصله پنج کیلومتری شمال حاجی آباد مجاور تونل دوقلو مشهور به ترانشه کوه ˈرزدرˈ ظرف مدت یک ماه دیگر ...

رئیس اداره راه و شهرسازی حاجی آباد از باز شدن باند برگشت سیرجان به سمت حاجی آباد خبر داد.


علیرضا میرزایی در گفت و گوی اختصاصی به خبرنگار پیارم افزود: بزرگراه ترانزیتی سیرجان- حاجی آباد در فاصله پنج کیلومتری شمال حاجی آباد مجاور تونل دوقلو مشهور به ترانشه کوه ˈرزدرˈ ظرف مدت یک ماه دیگر مشکل برطرف می شود.

وی با اشاره به اینکه ،عملیات این ریزش برداری به حجم ۱۰ هزار متر مکعب به صورت پلکانی از بالای کوه شروع و به سطح آسفالت ادامه می یابد و هم اکنون  ۸۰ درصد کار بازگشایی جاده  انجام شده است .

رییس اداره راه و شهرسازی اظهار داشت: ۲۰ نفر راهدار با تمام امکانات و ماشین آلات سبک و سنگین با همکاری پیمانکار شرکت سریگ بندر و پلیس راه گهکم برای جابه جایی سنگ ها و بازگشایی این بزرگراه به محل اعزام و همکاری دارند.

بزرگراه ترانزیتی سیرجان- حاجی آباد – بندرعباس به طول ۳۰۰ کیلومتر می باشد که باند رفت و برگشت آن مجزا است و ۲۲۵ کیلومتر از این بزرگراه در حوزه استحفاضی استان هرمزگان قرار دارد.

 

این ریزش کوه در سحرگاه یکشنبه ۲۵ فروردین رخ داد و خوشبختانه در این ساعت از شبانه روز به علت نبودن خودرو در مسیر هیچ گونه خسارت جانی در پی نداشته ولی خسارت وارده به جاده و تأسیسات در دست بررسی است.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5327

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.