کارشناس انگلیسی تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران ثابت کرد که ادعاهای لابی صهیونیستی مبنی بر نبود دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران دروغ است. “جیمز ترینگ” روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: حضور گسترده ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و رأی بالای رئیس جمهور منتخب، به غربی ها ثابت کرد ...
کارشناس انگلیسی تأکید کرد: انتخابات ریاست جمهوری اخیر در ایران ثابت کرد که ادعاهای لابی صهیونیستی مبنی بر نبود دموکراسی در جمهوری اسلامی ایران دروغ است.

“جیمز ترینگ” روز یکشنبه در مصاحبه با شبکه العالم اظهار داشت: حضور گسترده ایرانی‌ها در انتخابات ریاست جمهوری و رأی بالای رئیس جمهور منتخب، به غربی ها ثابت کرد که ادعاهای اسرائیلی در خصوص نبود آزادی و دموکراسی در ایران دروغ است.

 

وی با تمجید از سخنان “حسن روحانی” اظهار داشت: لابی صهیونیستی تحرکات خود را برای مقابله با فعالیتهای رئیس جمهور منتخب ایران آغاز خواهد کرد، چرا که وی گفته سیاستی معتدلانه را در روابط با کشورهای غربی در پیش می گیرد.

 

ترینگ با درخواست از دولت انگلیس و احزاب سیاسی و اعضای پارلمان این کشور برای تغییر سیاستهای خود در قبال جمهوری اسلامی ایران، تأکید کرد: دولت انگلیس زیر سلطه لابی صهیونیستی است و اکنون در مقابل منافع ملت انگلیس ایستاده است.

وی تأکید کرد که روابط ایران و انگلیس به نفع دو ملت است.

 

ترینگ اظهار داشت: ملتهای غربی برخلاف دولتهای خود با جنگ و سیاستهای خصمانه در قبال دیگر ملتهای دنیا موافق نیستند؛ در همین راستا افکار عمومی انگلیس خواستار تحکیم روابط سیاسی و اقتصادی با ایران است و در سایه افزایش بهای انرژی ملت انگلیس ترجیح می دهد به دلیل قیمت عادلانه گاز ایران در مقایسه با دیگر کشورها، از این کشور گاز خریداری کند.

 

ترینگ با اظهار تأسف از فشار لابی صهیونیستی بر دولتهای غربی، گفت: بحران سوریه و مواضع لندن و واشنگتن در حمایت از گروه های تروریستی در سوریه بیانگر این واقعیت است که لابی صهیونیستی بر دولتهای انگلیس و آمریکا و دیگر کشورهای غربی سلطه دارد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5322

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.