امام جمعه بندرعباس گفت: رئیس جمهور منتخب کشور نباید خود را ملزم به انتصاب روسای ستادهای انتخاباتی خود در استان ها و شهرها به عنوان استاندار و فرماندار بداند بلکه باید از نیروهای لایق استفاده کند. به گزارش پیارم به نقل از هرمز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته ...

امام جمعه بندرعباس گفت: رئیس جمهور منتخب کشور نباید خود را ملزم به انتصاب روسای ستادهای انتخاباتی خود در استان ها و شهرها به عنوان استاندار و فرماندار بداند بلکه باید از نیروهای لایق استفاده کند.

2752558 240x180 cropped رئیس جمهور منتخب از افراد لایق استفاده کند/انتقاد از طرح مسائل نادرست توسط دولت

به گزارش پیارم به نقل از هرمز، آیت الله غلامعلی نعیم آبادی در خطبه های نماز جمعه این هفته بندرعباس، پیروز واقعی انتخابات اخیر را مقام معظم رهبری و مردمی که حماسه سیاسی مورد تاکید ایشان را رقم زدند دانست و اظهار داشت: قوی ترین دشمنان انقلاب نیز نتوانستند ایرادی از روند برگزاری انتخابات بگیرند.

وی افزود: اگر ما خواهان داشتن رئیس جمهوری موفق هستیم باید همه در هر جایگاهی که قرار داریم به او کمک کنیم کنند و اگر از هم اکنون زیرسوال بردن ها و ایراد گرفتن ها آغاز شود رئیس جمهور منتخب موفق نخواهد شد.

نماینده ولی فقیه در استان هرمزگان خواستار استفاده از نیروهای لایق و توانمند توسط رئیس جمهور منتخب شد و تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب کشور نباید خود را ملزم به انتصاب روسای ستادهای انتخاباتی خود در استان ها و شهرها به عنوان استاندار و فرماندار بداند بلکه باید از نیروهای لایق استفاده کند.

نعیم آبادی در ادامه از زیر سوال بردن اقدامات دولت های گذشته انتقاد کرد و افزود: واقعیت این است که دولت های قبل از جمله دولتهای نهم و دهم اقدامات خوبی را در کارنامه خود ثبت کرده اند و نباید اقدامات خوب دولت های گذشته را انکار کرد.

خطیب نماز جمعه بندرعباس با بیان اینکه دولت آینده نباید به خود این اجازه را دهد که با مراجع بزرگوار و روحانیت دربیفتد، عنوان کرد: با گرفته شدن نفوذ روحانیت، نفوذ دین از زندگی مردم گرفته می شود و کشور آسیب می بیند و در واقع طرح موضوعات نادرستی درباره امام زمان (عج) از اشتباهات و انحرافات دولت فعلی بود که اصلاح آن نیز مدت زیادی وقت می برد و دولت آینده باید از این اشتباهات پرهیز کند.

وی خاطرنشان کرد: دولت همچنین در زمینه های اجرایی اشتباهات زیادی داشت که افزایش تورم حاصل این اشتباهات بود و فقط ایمان مذهبی، موجب مقاومت مردم در برابر تورم شد.

امام جمعه بندرعباس در ادامه سخنان خود به روز صنعت و معدن اشاره کرد و بیان داشت: در این بخش یکی از ایرادات مجوزهای صادر شده برای کارخانه های فولاد در سال های اخیر است که این مسئله بیش از ظرفیت معادن بوده است و به نظر می رسد وزیر صنایع به نوعی جو گیر شده و باید به خاطر بی درایتی در صدور این مجوزها باید مورد بازخواست قرار گیرد.

نعیم آبادی با اشاره به هفته قوه قضاییه ، افزود: امر قضاوت بسیار رفیع و حساس و مانند شمشیری با دو سوی تیز است که در صورت استفاده درست فساد را از بین می برد و در غیراین صورت خود فرد را نابود می کند و قضات باید هر چه می توانند در پرونده ها دقت کنند و حتی ایرادی ندارد اگر تعداد پرونده ها کمتر، ولی دقت رسیدگی بیشتر شود.

وی همچنین با اشاره به جابجایی قدرت در قطر، اظهار داشت: امیر سابق قطر از افرادی بود که در جهنم جای خواهد داشت زیرا با پول وی افراد زیادی کشته شده اند و اکنون نیز آقازاده او را آمریکایی ها بر سرکار آورده اند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5300

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.