پیارم: بخش دوم پرسش‌های رایج در سفر به کیش را امروز بخوانید. هتل خود را چگونه انتخاب کنیم؟ پس از دریافت قیمت تورها از آژانس‌های مسافرتی می‌توانید با توجه به خدمات هتل‌ها مانند  امکاناتی که دارند و یا عکس‌هایی که هتل‌ها در سایت‌های‌شان می‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید. حتما به ساعت پرواز ...
پیارم: بخش دوم پرسش‌های رایج در سفر به کیش را امروز بخوانید.

هتل خود را چگونه انتخاب کنیم؟

پس از دریافت قیمت تورها از آژانس‌های مسافرتی می‌توانید با توجه به خدمات هتل‌ها مانند  امکاناتی که دارند و یا عکس‌هایی که هتل‌ها در سایت‌های‌شان می‌گذارند هتل مورد نظر خود را انتخاب کنید.

حتما به ساعت پرواز برگشت از کیش و هماهنگی آن با ساعت تحویل اتاق هتل‌تان هم توجه کنید. ممکن است پرواز شما عصر یا شب باشد، در این حالت یا باید برنامه‌ای برای بعداز ظهر خود درنظر بگیرید یا هزینه اقامت مازاد (بعد از ساعت ۱۲ ظهر) را هتل از شما دریافت خواهد کرد.

سفر به کیش و پاسخ به پرسش های رایج (2) - آکا

آیا می‌توان سوئیت یا آپارتمان نیز در کیش اجاره کرد؟

بله. شما می‌توانید در جزیره کیش سوئیت یا آپارتمان نیز اجاره کنید. با توجه به نوع سفر، تعداد روزهای اقامت و تعداد افرادی که باهم سفر می‌کنید بعضا اجاره سوئیت هزینه کمتری دارد.

بهترین زمان برای سفر به جزیره کیش کی است؟

بهترین زمان از نظر آب و هوا برای سفر به جزیره کیش از اوایل دی‌ماه تا اواخر ماه‌اردیبهشت است. جزیره کیش در این ماه‌ها هوایی بسیار لطیف و دوست داشتنی دارد.

آیا آب و هوای جزیره کیش بسیار گرم است؟

بله. از اواخر خرداد تا شهریور‌ماه هوای جزیره کیش بسیار گرم و مرطوب است.

سفر به کیش و پاسخ به پرسش های رایج (2) - آکا

سفر به کیش با خودروی شخصی (زمینی – دریایی) چگونه است؟

با سفر به یکی از بنادر لنگه، آفتاب و یا چارک می‌توانید از طریق دریا وارد جزیره کیش شده و خودروی شخصی خود را نیز به جزیره کیش انتقال دهید.

سفر به کیش و پاسخ به پرسش های رایج (2) - آکا

آیا شنا در آب‌های جزیره کیش خطرناک است؟

برای شنا توصیه می‌شود از ‌مکان‌های مشخصی که در ساحل جزیره کیش در نظر گرفته شده (پلاژ بانوان و پلاژ آقایان) استفاده کنید. آب‌های ساحلی جزیره کیش فاقد کوسه خطرناک بوده و شنا در دریا کاملا بی‌خطر است. کوسه‌هایی که بعضا در ساحل کیش دیده می‌شوند از ماهی‌های کوچک تغذیه می‌کنند و برای شناگران خطری ندارند.هنگام شنا در آب‌های کم‌عمق و یا راه رفتن در آب دریا مواظب توتیا باشید.

قیمت‌ها در جزیره کیش چگونه است؟

میانگین قیمت کالاها و خدمات عمومی‌شامل مواد غذایی، رستوران‌ها، میوه، حمل و نقل و… در جزیره کیش بالاتر از میانگین قیمت در کشور (تهران و بقیه شهرها) است.قیمت لوازم الکترونیکی مثل لپ‌تاپ، موبایل، دوربین‌های دیجیتال و… نیز بدون اختلاف با تهران یا بعضا گران‌تر است.قیمت پوشاک حدود ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزان‌تر از شهرهای دیگر  است.

سفر به کیش و پاسخ به پرسش های رایج (2) - آکا

توصیه‌ها برای خرید از بازارهای کیش چیست؟

اگر با قصد خرید به جزیره کیش سفر می‌کنید بهتر است قبل از سفر و در شهر محل سکونت خودتان، قیمت موارد خریدتان را سوال کنید تا هنگام خرید در جزیره کیش دچار سردرگمی ‌و تردید نشوید.

سفر به کیش و پاسخ به پرسش های رایج (2) - آکا

قیمت غذا در رستوران‌های کیش چگونه است؟

در جزیره کیش رستوران‌ها در دو نوع متفاوت وجود دارد؛ یکی رستوران‌های همراه با موزیک زنده و دیگری رستوران‌های معمولی. قیمت غذا در رستوران‌های با موزیک زنده با توجه به کیفیت گروه موسیقی و اجرای آن متفاوت بوده و حداقل چهار برابر رستوران‌هایی است که فقط سرو غذا دارند.با توجه به جزیره بودن کیش و اینکه بیشتر مواد اولیه از شهرهای دیگر به این جزیره می‌آید کیفیت غذاها معمولی بوده و از رستوران‌ها نباید انتظار بالایی داشته باشید.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5299

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.