تیم مدرسه هندبال حکمی نماینده شهرستان میناب موفق به کسب عنوان نخست رقابت‌های هندبال نوجوانان استان شد. مظفر مهری‌خادمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان از قهرمانی نماینده هندبال نوجوانان این شهرستان در رقابت‌های استان خبر داد. وی با بیان این‌که مسابقات قهرمانی نوجوانان هندبال استان از پنجم تیرماه سال‌جاری در بندرعباس آغاز شده است، ...

تیم مدرسه هندبال حکمی نماینده شهرستان میناب موفق به کسب عنوان نخست رقابت‌های هندبال نوجوانان استان شد.

خبرگزاری فارس: تیم میناب قهرمان هندبال هرمزگان شد

مظفر مهری‌خادمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در این شهرستان از قهرمانی نماینده هندبال نوجوانان این شهرستان در رقابت‌های استان خبر داد.

وی با بیان این‌که مسابقات قهرمانی نوجوانان هندبال استان از پنجم تیرماه سال‌جاری در بندرعباس آغاز شده است، افزود: این دوره از مسابقات با حضور چهار نماینده از استان برگزار شد.

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب ادامه داد: تیم‌های نایبند و ملوان از بندرعباس، هیئت هندبال شهرستان رودان و مدرسه هندبال حکمی میناب طی دو روز و به صورت دوره‌ای در سالن فجر بندرعباس با یکدیگر رقابت کردند.

این مسئول با ذکر این مطلب که در این دوره از مسابقات مدرسه هندبال حکمی توانست نماینده شایسته‌ای برای میناب باشد، عنوان کرد: ترکیب تیم هندبال میناب را علی ذاکری، علی خادمی، محمدرضا ذاکری حکمی، محمد باشتین، ناصر محرمی، دانیال زارعی، حمید پور قنبری‌نژاد، محمد بخشی‌زاده، موسی زارعی‌دهویی، محمد سمایی، مجید رنجبرپور، مجید ذاکری، میلاد ذاکری و عرفان کمالپور تشکیل می‌دادند.

رئیس اداره ورزش و جوانان میناب همچنین افزود: مجتبی تازی‌پور و یاسر ذاکری مربیگری هندبال نوجوانان را عهده دار بودند.

وی در تشریح نحوه این رقابت‌ها گفت: نوجوانان هندبالیست مینابی در بازی اول توانستند ۱۷ بر ۱۱ از سد نماینده رودان بگذرند، در بازی دوم نیز با یکی از دو نماینده بندرعباس و از مدعیان قهرمانی این دوره از مسابقات روبه‌روشدند ولی نماینده بندرعباس  با درخشش نوجوان هندبال مدرسه حکمی روبه‌رو شد و این بازی را با نتیجه ۱۸ بر هفت به نماینده میناب واگذار کرد.

مهری خادمی ادامه داد: در آخرین بازی نیز نوجوانان مینابی با تیم نایبند روبه‌رو شدند که این بار نوجوانان شهرستان میناب توانستند ۲۴ بر ۱۹ از پس این تیم برآیند و قهرمان این دوره شوند.

وی اظهار داشت: تیم نوجوانان هندبال نایبند توانست برسکوی دوم بایستاد و نماینده رودان نیز به مقام سوم این دوره از بازی‌ها دست یافت.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5295

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.