یک متخصص تغذیه گفت: کلم پیچ سرشار از ویتامین‌های گروه B است و در تنظیم عملکرد سیستم عصبی و نیز در تنظیم میزان متابولیسم انرژی در بدن مؤثرند. مریم مراداف ، افزود: کلم سرشار از فنول‌است که یکی از مهمترین مواد آنتی اکسیدانی محسوب می‌شوند و برای تقویت بینایی مفید است. وی گفت: لیگنین موجود ...
یک متخصص تغذیه گفت: کلم پیچ سرشار از ویتامین‌های گروه B است و در تنظیم عملکرد سیستم عصبی و نیز در تنظیم میزان متابولیسم انرژی در بدن مؤثرند.

مریم مراداف ، افزود: کلم سرشار از فنول‌است که یکی از مهمترین مواد آنتی اکسیدانی محسوب می‌شوند و برای تقویت بینایی مفید است.
وی گفت: لیگنین موجود در کلم شبیه استروژن‌های گیاهی عمل می‌کند که موجب تقویت سیستم ایمنی بدن می‌شود و برای سلامت قلب مفید است.
این متخصص تغذیه افزود: مصرف کلم از ابتلا به سرطان‌هایی که با هورمون‌ها مرتبط است مانند سرطان تخمدان، رحم و سینه جلوگیری می‌کند.
مراداف گفت: کلم سرشار از کلسیم است و از پوکی استخوان پیشگیری می‌کند. همچنین کلم پیچ سرشار از ویتامین‌های گروه B است و در تنظیم عملکرد سیستم عصبی و نیز در تنظیم میزان متابولیسم انرژی در بدن مؤثرند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5281

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.