امام جمعه جزیره کیش با بیان اینکه جشنواره کیش نباید ارزش‌های دینی و ملی را خدشه‌دار کند از مسئولان برگزار کننده این رویداد تجاری ـ توریستی خواستار اعلام بیلان مالی آن به صورت شفاف شد. به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، حجت الاسلام  حسن علیدادی امروز ظهر در خطبه نخست نماز جمعه این هفته با اشاره به «مبارزات ارزشمند ...

امام جمعه جزیره کیش با بیان اینکه جشنواره کیش نباید ارزش‌های دینی و ملی را خدشه‌دار کند از مسئولان برگزار کننده این رویداد تجاری ـ توریستی خواستار اعلام بیلان مالی آن به صورت شفاف شد.

خبرگزاری فارس: تذکر امام جمعه کیش به مجریان جشنواره تابستانی / بیلان مالی جشنواره شفاف اعلام شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جزیره کیش، حجت الاسلام  حسن علیدادی امروز ظهر در خطبه نخست نماز جمعه این هفته با اشاره به «مبارزات ارزشمند حضرت موسی (ع) در مقابل فرعون» اظهار داشت: با نگاهی به تاریخ و سرگذشت ظالمان دوران می‌توان به خوبی فرعون عصر را نیز مشاهده کرد به طوری که آنها امروز در غالب امریکا و رژیم غاصب صهیونیستی در جهان عیان شده‌اند.

وی ضمن گرامی داشت شهادت آیت الله بهشتی و یارانش، هفته قوه قضاییه را به «تلاش گران این عرصه» تبریک گفت و تصریح کرد: برقراری عدالت اسلامی زیر بنای حکومت اسلامی و لازمه سعادت اجتماعی و دینی مسلمانان است و جا دارد این هفته را به زحمت کشان قضایی جزیره کیش نیز تبریک بگویم.

امام جمعه جزیره کیش با اشاره به روز مبارزه با سلاح‌های شیمیایی تاکید کرد: برخی شعار حق سر می‌دهند اما استفاده‌های باطل می‌کنند و باید بگویم که بزرگترین راس استفاده از این سلاح‌ها، آمریکا بوده و هست و امیدواریم این روز تبدیل به مبارزه حقیقی با سلاح شیمیایی شود.

علیدادی نظارت دقیق مسئولان برگزار کننده شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش را بر این رویداد توریستی و تجاری خواستار شد و افزود: اگر خدشه‌ای به ارزش‌های دینی و ملی وارد شود به پای مسئولان ارشد نوشته خواهد شد و بی‌خبری آنها هیچ توجیهی بر بی تقصیر بودن نخواهد بود.

وی در پایان یادآور شد: حفظ دیانت مهم و حیاتی بوده و این جشنواره باید بر اساس موازین دینی اجرا شود تا نباید برخی از مجریان به اقوام ایرانی اساعه ادب کنند چرا که در دین مبین اسلام این بی اخلاقی‌ها از جایگاهی برخوردار نبوده و نخواهند بود و انتظار می‌رود تا مسئولان با مجریان خاطی برخوردی قاطع کنند ضمن اینکه باید در پایان این جشنواره بیلان مالی به صورت شفاف اعلام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5278

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.