سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تغییراتی که در مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام شد آرامش این تیم را برهم زدند. به گزارش شبکه ااطلاع رسانی دانا، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس درباره تغییرات صورت گرفته در مدیریت این باشگاه گفت: متأسفانه در این مقطع زمانی که پرسپولیس به آرامش رسیده بود و کارها به ...

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: با تغییراتی که در مدیریت باشگاه پرسپولیس انجام شد آرامش این تیم را برهم زدند.


به گزارش شبکه ااطلاع رسانی دانا، علی دایی سرمربی تیم پرسپولیس درباره تغییرات صورت گرفته در مدیریت این باشگاه گفت: متأسفانه در این مقطع زمانی که پرسپولیس به آرامش رسیده بود و کارها به دور از حاشیه دنبال می‌شد همه چیز را برهم زدند.در این چند روز آرامش را از تیم ما گرفتند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در تغییرات صورت گرفته در پرسپولیس گفت: در این یک ماه باقی مانده از عمر دولت تغییر مدیرعامل چه کمکی به پرسپولیس می‌تواند بکند به طور حتم در دولت جدید هم ممکن است دوباره تغییر داشته باشیم.در حالی که در این مدت رویانیان که ورزشی و فوتبالی هم نبوده است تازه راه را یاد گرفته است و می‌تواند بازدهی داشته باشد او را کنار گذاشته‌اند.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه با تصمیم غلط شرایط تیم را به هم می‌زنیم گفت: اگر قرار است کسی بیاید باید خیلی بهتر از رویانیان باشد. برای صحبت‌هایی که در این روزها می‌شود متأسفم از طریق سایت‌ها در جریان امور بودم. هیئت‌مدیره‌ای که نیامده علیه مدیرعامل صحبت می‌کند دنبال چه چیز است ؟چه چیزی را می‌خواهند به پرسپولیس می‌دهند چرا باید علیه کسی که دو سال در تیم، خوب یا بد، زحمت کشیده است جبهه بگیرد.

وی ادامه داد: در حالی که روی رویانیان در این چند سال سرمایه‌گذاری شده است و تازه مدیر ورزشی شده است باید مثل آب‌خوردن کنار گذاشته شود متأسفانه مسائل سیاسی پشت صحنه است.

علی دایی که به صورت تلفنی روی خط برنامه ورزش مردم آمده بود در پاسخ به این سؤال که اگر مدیرعامل عوض شود آیا وی حاضر به همکاری با مدیر جدید خواهد بود یا نه گفت: مطمئناً من هم تصمیم دیگری خواهم گرفت با مدیرعامل دیگری صحبت کردم که تا بخواهم با مدیرعامل جدید آشنا شوم زمان می‌برد که نه به نفع من است نه پرسپولیس.

سرمربی پرسپولیس خاطر نشان کرد: اگر می‌گوییم استقلال و پرسپولیس مردمی هستند اجازه بدهیم کسی که مردم او را انتخاب کرده‌اند برای این دو تیم تصمیم بگیرد.

منبع:فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5267

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.