امام جمعه حاجی آباد گفت: یکی از وظایف شیعه زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است. حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری در خطبه اول نماز جمعه با تاکید بر تقوای الهی و اشاره به گناه کردن و عواقب آن افزود: گناه باعث قصاوت قلب می شود و هرچه که گناه بیشتر شود ...

امام جمعه حاجی آباد گفت: یکی از وظایف شیعه زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) است.


حجت الاسلام و المسلمین روح الله مختاری در خطبه اول نماز جمعه با تاکید بر تقوای الهی و اشاره به گناه کردن و عواقب آن افزود: گناه باعث قصاوت قلب می شود و هرچه که گناه بیشتر شود رفته رفته قلب از گناه آلوده می شود.

روح الله مختاری افزود: انسان باید همیشه در مسیر امن الهی حرکت کند و اگر به گناه و معصیتی هم گرفتار شد فکر نکند که دیگر راه برگشتی وجود ندارد.

مختاری در ادامه با اشاره به سخن علی (ع) که می فرمایند گناه درد است و درمان آن استغفار است البته استغفار به تنهایی هم کفایت نمی کند باید فرد دیگر به طرف آن گناه نرود و باید به این فکر کند چرا کاری انجام دهد که نعمات و برکات خداوند را از انسان می گیرد.

وی با اشاره به مناجات شعبانیه افزود: در این فرصت باقی مانده از مناجات شعبانیه استفاده کنیم و از روزهای ماه شعبان به اندازه کافی بهره ببریم.

وی یکی از وظایف شیعه را زمینه سازی برای ظهور امام زمان (عج) عنوان نمود و افزود: شیعه وظیفه زمینه سازی ظهور را دارد و در دو مرحله زمینه سازی با صورت گیرد, در خود فرد, خانواده, در سطح جامعه و در مرحله دوم در سطح عمومی و جهانی با ید زمینه ظهور را فراهم کرد

وی در ادامه افزود: در عرصه جهانی باید دو کار باید صورت بگیرد مورد اول: باید یاس در مجامع بین المللی نسبت به اینکه دین اسلام را نپذیرفتن ناراحت به وجود آید و کارهایی که بر علیه اسلام انجام دادند نا امید شوند جامعه جهانی باید بداند که دین در کنار سیاست است که یک جامعه خوب و سالم ساخته می شود مثل کشور خودمان ایران که ۳۴ سال است با تمام وجود همه تحریم ها با توکل به خدا توانستیم روی پای خود بایستیم و و در کنار سیاست دینمان را حفظ کردم و ما هرچه که داریم به برکت همین دین مبین اسلام است زمینه همه موفقیت های بشر تقوا و پاک دامنی است.

مورد دوم امید است جامعه جهانی باید با الگو گرفتن از انقلاب اسلامی بتواند روی پای خودشان بایستند و وابستگی خود را از استکبار قطع کنند و جهان باید ببیند که ایران اسلامی با ۳۰ تا ۴۰ درصد پیروی از دستورات خداوند در این مدت کوتاه چقدر پیشرفت داشته است.

امام جمعه حاجی آباد بیان داشت: شما مردم هر قدمی را که برای مستحکم کردن پایه های این نظام بر می دارید زمینه سازی ظهور را فراهم کرده اید, همین حضور ۹۴ درصدی شما مردم عزیز حاجی آباد در انتخابات به طوری که در استان رتبه اول حضور را داشته اید, کشور را در مقابل تهدید های دشمنان بیمه کردید.

مختاری یاد آور شد: دشمنان ما می خواستند که این انتخابات برگزار نشود یا که اگر هم برگزار شود حضور مردم کمرنگ باشد ولی مردم ما با حضور حداکثری خود دشمنان را بار دیگر نا امید کردند.

مختاری حضور مردم در انتخابات را نشانه شعور و رشد بلوغ سیاسی دانست و افزود: وقتی که انتخابات ما تمام شد همه نامزدها به رئیس جمهور جدید تبریک گفتند و اعلام آمادگی برای همکاری در امورات کشور را کردن ولی در سال ۸۸ با وجود حظور حداکثری مردم ولی بعضی از این قدرت طلبان آمدند و و آن را به کام ملت ما تلخ کردند.

وی در ادامه با اشاره به سخن رهبر عزیز که فرمودند: هروقت از ضعف های یک دولت سخن می گوید از نقاط قوت آن هم گفته شود دولت قبلی هم نقاط قوت وهم نکات ضعف داشت.

ایشان در پایان گفت:در رابطه با موضوع هسته ای رهبر انقلاب اسلامی ایران در همان ابتدای سال فرمودند که دشمنان ما نمی خواهند مسئله هسته ای ایران حل شود حل مسئله هسته ای ایران کار پیچیده ای نیست که دشمنان ما نمی خواهند حل شود ما باید به هیچ عنوان از حق خود کوتاه نیایم انرژی هسته ای حق مسلم ماست.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5254

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.