رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال با تغییر رویکردی جدید در اردوهای هجرت، مقرر شد تا فعالیت‏های جهادی به سمت کارهای مولد پیش برود.   به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت ۳ استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان و با ...

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: امسال با تغییر رویکردی جدید در اردوهای هجرت، مقرر شد تا فعالیت‏های جهادی به سمت کارهای مولد پیش برود.

خبرگزاری فارس: تغییر رویکرد در اردوهای هجرت / ایجاد اشتغال در روستاها در دستور کار است

 

به گزارش خبرگزاری فارس از استان سمنان، سردار محمدرضا نقدی ظهر امروز در جلسه ستاد پشتیبانی اردوهای هجرت ۳ استان سمنان که در سالن جلسات مدیریت بحران استانداری سمنان و با حضور استاندار، فرماندار، فرمانده سپاه قائم آل محمد(عج)، معاونان استاندار و مدیران دستگاه‏های اجرایی استان سمنان برگزار شد، اظهار کرد: کشور در حال حاضر در حوزه‏های سیاست و امنیت در وضع مطلوبی است و از لحاظ فرهنگی در جنگ قرار داریم.

وی تصریح کرد: با تدبیر این معضل نیز رفع خواهد شد، اما مهم‏ترین چالش در کشور، در حوزه اقتصادی است.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: نخستین راه حل برای رفع معضل اقتصادی در این برهه استفاده از کم‏ترین سرمایه‏گذاری و بیشترین بازدهی است.

نقدی افزود: سرمایه‏گذاری اندک باعث ایجاد اشتغال و بازدهی بالا و افزایش تولید در جامعه خواهد شد و باید از ظرفیت‏های پنهان در جامعه استفاده کرد تا معضلات و مشکلات اقتصادی با کمی همت مرتفع شود.

رئیس سازمان بسیج مستضعفین خاطرنشان کرد: راه حل دیگر، استفاده از راهکار اقتصاد مقاومتی است که مقام معظم رهبری بر اجرای این طرح تاکید داشته و یکی از اصول این طرح، استفاده از ظرفیت‏های موجود در جامعه است.

نقدی بیان کرد: امسال علاوه بر فعالیت‏های جهادی که سال‏های گذشته از قبیل بازسازی مدارس، منازل، ساخت مساجد در مناطق محروم انجام شده است؛ بسیجیان باید تولید و بهره‏وری را در روستاها افزایش داده و در آن مناطق اقداماتی در خصوص ایجاد اشتغال انجام شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5246

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.