مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از تجهیز ۷۰ کانون فرهنگی هنری جدیدالتأسیس این استان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.   روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان گفت: هم زمان با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز طرح ...

مسئول دبیرخانه کانون‌های مساجد هرمزگان از تجهیز ۷۰ کانون فرهنگی هنری جدیدالتأسیس این استان با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال خبر داد.

خبرگزاری فارس: تجهیز کانون‌های تازه‌ تأسیس هرمزگان

 

روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان، حجت‌الاسلام والمسلمین احمد پهلوانی، مسئول دبیرخانه کانون های مساجد هرمزگان گفت: هم زمان با فرا رسیدن فصل تابستان و آغاز طرح غنی‌سازی اوقات فراغت، یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال تجهیزات مورد نیاز خریداری و بین کانون‌های فرهنگی و هنری تازه تأسیس استان توزیع شد.

وی افزود: تجهیزات اهدایی به کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد هرمزگان شامل ۷۲ دستگاه کولر و ۳۷ رایانه از محل اعتبارات استانی خریداری شده است.

پهلوانی اظهار داشت: تجهیزات یاد شده به بیش از ۷۰ کانون شهری و روستایی در شهرستان‌های بندرعباس، میناب، رودان، جاسک، سیریک، بشاگرد، حاجی آباد و پارسیان توزیع شد.

وی از حمایت‌های بی‌دریغ شخص استاندار و همکاری مجموعه استانداری هرمزگان در راستای توسعه و تقویت کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان قدردانی کرد و گفت: با توجه به وضعیت آب و هوایی استان، نبود وسایل سرمایشی یکی از چالش‌های جدی فراروی کانون‌ها در فصل تابستان است که تاکنون از محل کمک‌های استانی به بخشی از این نیاز پاسخ داده شده است.

این مقام مسئول با اشاره به ظرفیت کانون‌های فرهنگی، هنری مساجد در راستای اشاعه و عمق‌بخشی به فرهنگ و معارف اهل بیت (ع) و مبارزه با هجمه‌های فرهنگی دشمن اظهار امیدواری کرد: روند حمایت مادی و معنوی از کانون‌های مساجد در بخش سخت‌افزاری و نرم‌افزاری هم چون گذشته استمرار یابد.

وی انجام فعالیت‌های دینی، فرهنگی، هنری، استعدادیابی و فراهم نمودن زمینه برای پرورش این استعدادها را از اهداف تجهیز کانون‌ها برشمرد و گفت: تجهیز کانون‌های مساجد به امکانات و تجهیزات در جذب نوجوانان و جوانان به مساجد مؤثر است.

در حال حاضر ۴۶۹ باب کانون فرهنگی، هنری با مجوز رسمی ستاد عالی در مساجد شهری و روستایی سراسر استان هرمزگان در طول سال خدمات متنوعی را به مخاطبان ارائه می‌کنند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5244

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.