امام جمعه مشهد گفت: آیت‌الله زنجانی یک عالم مجتهد و زبردست بود.   به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در همایش نکوداشت مرحوم آیت‌الله العظمی زنجانی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی برگزار شد، با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله زنجانی یک فقیه و حکیم واقعی بود، اظهار داشت: ایشان یک ...

امام جمعه مشهد گفت: آیت‌الله زنجانی یک عالم مجتهد و زبردست بود.

خبرگزاری فارس: آیت‌الله زنجانی یک عالم مجتهد و زبردست بود

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، آیت‌الله سید احمد علم‌الهدی دقایقی پیش در همایش نکوداشت مرحوم آیت‌الله العظمی زنجانی که در سالن همایش‌های صدا و سیمای خراسان‌رضوی برگزار شد، با بیان اینکه مرحوم آیت‌الله زنجانی یک فقیه و حکیم واقعی بود، اظهار داشت: ایشان یک عالم مجتهد و زبردست بود که دارای قدرت استنباط احکام تزکیه بوده است.

 

وی ایشان را یک فقیه حکیم واقعی دانست و افزود: فقیه حکیم، انسانی است که مبانی نظری را از قرآن گرفته و هنجارها را در مبانی فلسفه و حکمت قالب بندی می‌کند.

علم‌الهدی در ادامه به ویژگی‌های شخصیتی آیت‌الله زنجانی پرداخت و گفت: آیت‌الله زنجانی در عرصه فلسفه بسیاری از مبانی حکمت متعالیه را به باد نقد می‌گرفت اما این به معنای این نبود که عقلانیت فلسفه را انکار کند.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5232

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.