استاندار کرمان گفت: مواد مخدر خاستگاه سیاسی استعمار است.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بافت، اسماعیل نجار عصر امروز در مراسم امحای ۸ تن مواد مخدر در شهرستان بافت اظهار داشت: امروزه مواد مخدر خاستگاه سیاسی استعمار است، دشمن برای اینکه جوانان ما را از حضور در عرصه‌های مختلف علمی باز ...

استاندار کرمان گفت: مواد مخدر خاستگاه سیاسی استعمار است.

خبرگزاری فارس: مواد مخدر خاستگاه سیاسی استعمار است

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس از بافت، اسماعیل نجار عصر امروز در مراسم امحای ۸ تن مواد مخدر در شهرستان بافت اظهار داشت: امروزه مواد مخدر خاستگاه سیاسی استعمار است، دشمن برای اینکه جوانان ما را از حضور در عرصه‌های مختلف علمی باز دارد و سست کند، با حربه مود مخدر وارد عمل شد.

وی عنوان کرد: استان کرمان سال جاری دو شهید را در عرصه مبارزه با مواد مخدر تقدیم کرد.

نجار خاطرنشان کرد: سالانه ۵۰۰ تن مواد مخدر در کشور توسط جان بر کفان نیروی انتظامی کشف می‌شود، سال گذشته ۵۳ تن از انواع مواد مخدر در استان کرمان کشف شد، دشمن می‌خواهد جامعه را به مواد مخدر آلوده کند.

وی با بیان اینکه اقدامات بسیاری در انسداد مرزها انجام می‌گیرد، اذعان داشت: باید امیدوار باشیم که ریشه موادمخدر از کشور کنده و جامعه به طور کامل پاک شود، با این مقوله هر اندازه مقابله صورت گیرد کم است، اما بیشتر تلاش به عهده خانواده‌ها باید باشد.

نجار افزود: اعتیاد در ابتدا از فرد و خانواده نشأت می‌گیرد، همه والدین باید در روز برای صحبت با فرزندشان وقت بگذارند، والدین باید رفتار فرزندان را زیر نظر داشته و با هشیاری آنها را کنترل کنند.

وی اذعان داشت: مهم‌ترین استراتژی پیشگیری از اعتیاد آگاه سازی جوانان و والدین آنها از مضرات این مواد کشنده است، اعتیاد یک کودتای خزنده است که با عم توجه به آن فراگیر می‌شود.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5227

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.