مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان روسیه گفت: تفاهم‌نامه ما با پرسپولیس بسیار محکم و قوی است و فقط این را روی کاغذ ننوشتیم.   به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس نشست موطبوعاتی علی دایی، رویانیان، مدیرعامل و سرمربی باشگاه روبین‌کازان برای امضای تفاهم‌نامه و جواب دادن به خبرنگاران بعدازظهر امروز برگزار شد. در این نشست که ...

مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان روسیه گفت: تفاهم‌نامه ما با پرسپولیس بسیار محکم و قوی است و فقط این را روی کاغذ ننوشتیم.

خبرگزاری فارس: قرارداد ما با پرسپولیس فقط روی کاغذ نیست/ آسیا به دایی افتخار می‌کند

 

به گزارش  پیارم به نقل از خبرگزاری فارس نشست موطبوعاتی علی دایی، رویانیان، مدیرعامل و سرمربی باشگاه روبین‌کازان برای امضای تفاهم‌نامه و جواب دادن به خبرنگاران بعدازظهر امروز برگزار شد.

در این نشست که استقبال زیاد خبرنگاران تعجب همه را برانگیخته بود تعدادی از هواداران کازانی نیز که متوجه شده بودند علی دایی مهمان آنان است به این نشست آمده بودند و پشت درب با آقای گل جهان عکس یادگاری و امضا گرفتند.

در این مراسم مدیرعامل باشگاه روبین کازان ضمن تشکر از مسئولان و سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بابت حضورشان در تاتارستان گفت: بدون شک حضور علی دایی به عنوان آقای گل جهان در کشور ما باعث می‌شود تا رابطه‌های تنگاتنگی با فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس در آینده داشته باشیم. فوتبال دنیا با توجه به سوابق درخشان دایی و افتخاراتی که کسب کرده برای ایشان احترام زیادی قائل است.

وی افزود: امروز یکی از تاریخی‌ترین روزهای باشگاه روبین‌کازان است و ما با این تعامل با باشگاه پرسپولیس قدم بزرگی را برای تبادل بیشتر بین فوتبال ایران و روسیه با میزبانی از بهترین بازیکن ایران در سال‌های نه چندان دور و میزبانی از مدیرعامل پرطرفداران‌ترین تیم آسیا برداشتیم.

مدیرعامل باشگاه روبین‌کازان روسیه گفت: بالاخره فوتبال آسیا و حتی جهان دایی را می‌شناسند، امروز هم قراردادی امضا کردیم که قطعاً در آینده به دو تیم کمک زیادی خواهد کرد تا موفق باشند. ما دوست نداریم این قرارداد فقط روی کاغذ باشد و باید قدم به قدم رو به جلو حرکت کنیم، من هم با دعوت رویانیان به زودی به ایران خواهم آمد تا مذاکرات دیگری را در ایران داشته باشیم.

این در شرایطی است که پس از این نشست و تشکر علی دایی از میزبانی کازانی‌ها خیل عظیم خبرنگاران با علی دایی عکس یادگاری و امضا گرفتند.

گفتنی است در این نشست تفاهم‌نامه بین باشگاه پرسپولیس و روبین‌کازان امضا شد.

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

لینک کوتاه :http://www.piyarom.ir/?p=5225

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.